Siis OU MAI KAAT mitä porukkaa täällä on :D :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on kanssa pupu-kuvakalenteri, ja se on kovasti suosiossa. :heart:

:) Meillä oli kyllä juttu kun sillo ihan alussa katteli noita just petshop kalentereita etc kalliimpia , niin nyt ei sitten halunnutkaan. Oli pakko saada muumi kalenteri.. (nyt ollu sama aihe jo 3 kertaa).mutta jokuhan siinä viehättää kuten tossa pupussakin:heart:
Mie voisin haluta sellasen isin rakentaman kalenterin: Ekassa luukussa voisi olla vaikka niskahieronta hetki ilalla, tokassa lupaa tehä ruokaa, kolmannessa se Karibian risteily...:D

:) Meillä oli kyllä juttu kun sillo ihan alussa katteli noita just petshop kalentereita etc kalliimpia , niin nyt ei sitten halunnutkaan. Oli pakko saada muumi kalenteri.. (nyt ollu sama aihe jo 3 kertaa).mutta jokuhan siinä viehättää kuten tossa pupussakin:heart:
Mie voisin haluta sellasen isin rakentaman kalenterin: Ekassa luukussa voisi olla vaikka niskahieronta hetki ilalla, tokassa lupaa tehä ruokaa, kolmannessa se Karibian risteily...:D

Pakko kyl todeta mun jutun alussa että kaameeta suomenkieltä. Mulle tässä :stick:

Mun pitää myöntää, että kyllä olen välillä nauraa rätkättänyt näitä juttuja :( Nuo ovat minusta oudoimpia keskusteluja. Tosin en ymmärrä sitäkään, että lasta ei voisi antaa isälle jouluksi kun äiti ei pärjää ilman lasta joulun yli :O siis niinkuin mitä??

Mun pitää myöntää, että kyllä olen välillä nauraa rätkättänyt näitä juttuja :( Nuo ovat minusta oudoimpia keskusteluja. Tosin en ymmärrä sitäkään, että lasta ei voisi antaa isälle jouluksi kun äiti ei pärjää ilman lasta joulun yli :O siis niinkuin mitä??

Miten se isä sitten pärjää? :D Joo, ei... kyl tää on välillä niin hauska vitsipalsta.

Ei siitä välitetä,koska äiti nyt yksinkertaisesti on isää paljon tärkeämpi ja parempi eikä isät edes osaa huolehtimaan lapsistaan.:xmas:

Niin juu...tämäkin pitää huomioida....lapsen mielipidettä ei sitten kuulu kysyä koska sehän on itsestään selvää, että lapsi haluaa olla vain äidin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22578253:
Mun mielestä suklaakalenterit on suoraan saatanasta.

Ja kaikki krääsäkalenterit, kuka hullu maksaa 17 euroa ja enemmänkin joulukalenterista? :rolleyes:

Ilmaiseksi saatu kuvakalenteri kiteyttää lapsilleni joulunodotuksen samalla tavalla (tai siis paremmin teitenkin, kun ne lahjat saa vasta jouluna, JOS saa eli on ollut kiltti.)
Mä olen lama-ajan lapsi ja ilostutan lapsiani kertoilemalla heille tarinoita siitä ajasta kun äiti oli pieni ja lelut patterin välissä.

Mustakin suklaakalenterit on tylsiä. Suklaa suklaana. :p Hyvää sen pitää olla ennenkaikkea.

Viimeksi muokattu:
Likalla ei ole mun tykönä suklaakalenteria, isänsä tykönä vissiin on. Likka sai itte valita kalenterinsa ja valitti sitten Disneyn prinsessakalenterin jossa kosmetiikkaa.

Mä myönnän myös. :D Ei siinä mitään, hyvää viihdettä mut voi niitä jotka ottaa tosissaan :O

[QUOTE="vieras";22579105]Hauskaa tää on minunkin mielestäni joskus. Voi sentäs kumminkin, kun jotkut ottaa tämän ihan tosissaan... esmes Scarletti.[/QUOTE]

Ai otan vai? Taas joku joka yrittää päättää mitä mä ajattelen. Tuollaasilla kyylillä ei ole omaa elämää ja ette voi elää ilman palstaa. Luojan kiitos mä osaan olla täältä pois jos ei huvita kattoa tätä touhua. Ja osaan nauraa monelle jutulle täällä, mutta se ei mene joidenkin pölöjen tajuntaan. :heart:

Siis minulle ei tullut mieleenkään, etteikö meidän vähän alle parivuotias saisi itse syödä sen yhden palan suklaata päivässä. Vaikka olemme olleet tarkkoja hänen syömistensä suhteen, tässä asiassa en edes tajunnut olla.

Eikä kyllä tullut koskaan edes mieleen, että joku söisi ne suklaat sieltä etukäteen! :D Voi hyvä luoja miten olen nauranut täällä tänään ja eilen :D Eikö helpompaa olisi tehdä itse se kalenteri tai ostaa kaupasta sellainen mikä täytetään itse? Puhumattakaan kuvakalenterista.

Ja nyt joku tuolla toisessa ketjussa kysyy että miten tehdä kalenterin kanssa kun lapsi kinuaa koko ajan sen avaamista. Hyvää päivää, olette aikuisia! :D Soveltakaa.

Ai otan vai? Taas joku joka yrittää päättää mitä mä ajattelen. Tuollaasilla kyylillä ei ole omaa elämää ja ette voi elää ilman palstaa. Luojan kiitos mä osaan olla täältä pois jos ei huvita kattoa tätä touhua. Ja osaan nauraa monelle jutulle täällä, mutta se ei mene joidenkin pölöjen tajuntaan. :heart:

Tämähän on ihan malliesimerkki Scarletin reaktiosta :D:D

Taas hyvät naurut palstalta.

mitä enemmän laittaa rajoja lapselle pienenä ja teininä sitä enemmän ne rikkovat rajoja ja tekevät muuta pahaa.. alkavat käyttämään huumeita... tiedän monta vastaavaa tapausta. .tällästäkö jotkut haluavat kun ei edes suklaakalenteria voi antaa.. kun muillakin lapsilla on....

Ihanko oikeasti joku tyhjentää kalenterin ettei lapsi saa liikaa sokeria? En ole yhtään seurannut tätä juttua. Miksi ihmeessä kalenteri sitten ostetaan :D

Hyvin joku oli kiteyttänyt ylisuojelusta. Se on niin tätä päivää. Lapsia kytätään ihan hullun lailla ja sanat kohtuus ja terve järki on katoava luonnonvara.

Yhteistyössä