Siis tää ei voi olla totta; muuttohaukantiessä nainen laittoi makuuhuoneen sisustukseensa yli 20 000? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
:o :o :o :o ei oo todellista. katoin porukoilla ton jakson boksilta ja mä en oikein ymmärrä tota, et miten joku voi laittaa tollasen satsin rahaa makuuhuoneeseensa :| sen koirallakin oli housut jalassa, siis jotkut farkun tapaset :x

http://ohjelmat.yle.fi/muuttohaukantie/viikon_muutos ja 3.9

Mä haluaisin sitä paperia mitä pistettiin niihin oven laseihin, mut tietysti omalla kuviolla. Mul olis yks kaappi johon sopis just tommoset.. semmonen "nukkekotikaappi". Mut se paperikin mahtaa olla super kallista ja mistä sitä edes sais tilattua.

Meinas taju lähteä täälläkin kun katsoin sen. :whistle: Siis olihan se makkari tosi ihana mutta jotenkin tuntui suhteettomalta se budjetti YHTEEN huoneeseen! Nainen päässyt "vähän" vauhtiin eron jälkeen. :D Voin vähän aavistella ettei noin turhamaista meininkiä kovin moni ukko jaksaisi. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Meinas taju lähteä täälläkin kun katsoin sen. :whistle: Siis olihan se makkari tosi ihana mutta jotenkin tuntui suhteettomalta se budjetti YHTEEN huoneeseen! Nainen päässyt "vähän" vauhtiin eron jälkeen. :D Voin vähän aavistella ettei noin turhamaista meininkiä kovin moni ukko jaksaisi. :ashamed:

sanoinki äitille et on tainnu saada hyvät erorahat :whistle: :D

säälitti se koira niissä housuissa, ei varmaan kovin mukavat ollu ja sen kävelykin oli kauheen vaikeen näköstä.

kyllä varmaan laittaisin 20 000 itsekin yhteen huoneeseen jos olis sitä rahaa hirveesti ja jos ne jutut mitä sinne haluan olis niin kalliita.. en tietty väkisin alkais niin paljoo..

Summa oli kyllä näin taviksen mittapuulla todellakin suuri, mutta..... Minusta oli hienoa, että hän teetti paljon käsitöitä, laatutavaraa. Se hirmukallis kaappi oli kyllä todella nätti ja masiivipuuta!! Sehän kestää vuosisatoja ja on vielä joskus arvokamana antiikkiliikkeessä, minne ei meikäläisen ikeat ikinä pääty :D Samoin teettäsi taatusti itsellenikin luonnonkuitusta olevan maton, jos olisi rahaa sellaiseen laittaa :) Arvostan itse kovasti sitä, että he, kenellä on mahdollista, niin suosivat noita käsityönä tehtyjä huonekaluja.

Helpostihan sitä rahaa menee kun teettää kunnon materiaaleista. Tyyli oli kyllä täysin päinvastainen kuin itse tykkäisin.

* työmiesten käyttö maksaa. Lattiat, seinät, sähkärit, puusepät.
* kunnon sängyt maksaa useamman tonnin
* jos itse laittaisin esim vaatehuoneen kuntoon, niin noi elfathan veisivät helposti 10000e

En minäkään 24000e makkariin pistäisi, mutta kodin täyskunnostuksessa se raha ei mihinkään riittäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
ja se koiran sänky; 359,00? :|

:o meillä koirat nukkuu 3,95 maksaneilla vilteillä. olen vissiin huono ihminen :snotty: meillä tekis tolla 20 000 koko huushollin remontin :whistle:

joo kyl sun nyt tarvii ostaa varmaan ihan oikeet sängyt koirille, arvaa onko niillä nyt paha mieli :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Mä olisin voinu tehä sille samanlaisen PALJON halvemmallakin. Oli rouvasaanu vissiin erossa hyvät rahat. ;)

Ai että KAUPPATIETEIDEN MAISTERI ei voisi muka itse elantoansa hankkia vaan miehet elättävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the srange:
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Täällä meidän kulmilla 20 000 eurolla saa jo kokonaisen asunnon.

korjaan... kokonaisen TALON

Niin sellaisen homeisen :whistle:

Näillä nurkilla, raskaan muuttotappion kunnissa saa ihan ilman homettakin.

Laitas joku linkki uudempaan taloon ilman 50-luvun ei-mitään-ole-ikinä-korjattu taloja..

Yhteistyössä