Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:On muuten ihan eri asia kysyä olisiko kenelläkään myydä mulle sitä ja tätä kirjaa, kuin kysyä että "mistä mahtaisi löytyä se ja se kirja". Edellämainittuhan on selkeä ostoilmoitus... :saint:
Aivan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:On muuten ihan eri asia kysyä olisiko kenelläkään myydä mulle sitä ja tätä kirjaa, kuin kysyä että "mistä mahtaisi löytyä se ja se kirja". Edellämainittuhan on selkeä ostoilmoitus... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:On muuten ihan eri asia kysyä olisiko kenelläkään myydä mulle sitä ja tätä kirjaa, kuin kysyä että "mistä mahtaisi löytyä se ja se kirja". Edellämainittuhan on selkeä ostoilmoitus... :saint:
Aivan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:On muuten ihan eri asia kysyä olisiko kenelläkään myydä mulle sitä ja tätä kirjaa, kuin kysyä että "mistä mahtaisi löytyä se ja se kirja". Edellämainittuhan on selkeä ostoilmoitus... :saint:
Aivan.![]()
hmm tuossahan on ideaa![]()