Siis tulikohan mulle keskenmeno??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tilanne tämä, menkat nyt myöhässä kaks viikkoa. Oikeestaan vasta tänään tajusin, että ne on myöhässä, en oo tässä ajatellu aiemmin koko asiaa. Yleensä mulla on tosi säännöllinen kierto, saattaa parilla päivällä heittää. Olenkohan siis raskautunut vahingossa, vaikka kondomi on ollut käytössä. Mies on kyllä aina tarkistanu että on ehjä. Nyt sitten on ollut pahoinvointia perjantaista saakka. Tosin se saattaa olla krapulaakin, koska uutenavuotena tuli otettua, mutta ei niin paljoa, että se olisi vielä eilisiltana jatkunut se paha olo, ja tänä aamuna oli ihan vähän heikko olo, joten en jaksa uskoa, että koko pahoinvointi johtuis krapulasta. Nyt sit vessa käynnillä housuihin oli tullu rusehtavaa vuotoa. Tuli vaan mieleen, että entä jos OLIN raskaana, ja nyt se meni kesken. Saako sitä mitenkään tietää, olinko raskaana vai ei??

Tee äkkiä testi, kyllä se vielä plussaa näyttää, jos tähän päivään asti olit raskaana. Mutta voipi nuo kuukautiset muutenkin heitellä etenkin näin pimeänä aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Tee äkkiä testi, kyllä se vielä plussaa näyttää, jos tähän päivään asti olit raskaana. Mutta voipi nuo kuukautiset muutenkin heitellä etenkin näin pimeänä aikana.

Juu tiiän että voi heitellä tosiaan, mut en mä mistään kyllä ressaa, ja mieski ollu kotosalla nyt loman aikaa, niin oon saanu levätä, että ei väsytäkkään. Ja jäi sanomatta, että tänään on tullu erittäin limaista, veristä vuotoa. En oo ihan varma, kummasta reiästä tulee, mutta tulee kuitenkin. Sori nyt kaikki joita ällöttää mut ei tarvi kommentoida mitään ilkeää. Mua todella harmittaa, jos olin raskaana ja se meni kesken. Nyt illan päälle on vielä tuntunut alavatsassa pistävä kipu aika ajoin. Ei koko ajan siis, mutta välillä...

Jos sulla tuota pistävää kipua on niin voisithan kuitenkin sen testin tehdä? En tiiä mitkä oireet kohdunulkoisessa on, mutta ei tuo kipu ainakaan hyvältä kuulosta. Toivotaan parasta, että ei ole keskenmeno ja olet raskaana. Äidilläni ja veljeni vaimolla on tullut verta alkuraskaudessa ja kaikki hyvin.

No sä kysyit saisko mistään tietää olitko raskaana, ja sulle vastattiin, että tee testi, kyllä se sen vielä kertoo.
Mitä muuta sä haluat? Ei me sen kummenmmin voida tietää. Jos aina ollut kumi käytössä, ja aina se on ollut ehjä, niin kai se raskaus aika epätodennäköinen on. Mutta toisaalta, puolet tästäkin palstalta sanojensa mukaan sikiää, vaikka on ollut samaan aikaan käytössä pillerit, kumit, kierukat ja vaahdot :whistle:

Mulla tuli jonkin verran sellaista veristä,limaista vuotoa kun olis normisti pitänyt olla menkat...tämä siis toisen raskauden alussa...ja menkkoihin liittyvää kipua oli myös tuolloin ensimmäisenä kuukautena...kaikki meni kuitenkin hyvin ja tuloksena maailman suloisin poika :)

Normit menkat noi taitaa olla. Myöhässä vaan... Jos mietityttää niin tee se testi kuten muutkin jo tossa on sanoneet, kyllä se sen vielä näytää. Ei kai sitä täällä kukaan voi tietää... Vai millaisia vastausta täältä oikein odotat??

niin siis ei me olla lasta yritetty, meillä esikoinen on nyt kohta 11kk. Ja teenki testin, tietenki, kunhan huomenna apteekki aukeaa. Siis mä vaan meitin, että näkyykö se enää testissä jos on jo eilen mennyt kesken. Sitä mä vaan ajattelin.

Alkuperäinen kirjoittaja upelih:
jos olis keskenmeno niin kipu olis sietämätöntä ja verta tulis heti jo melkeen härjänkurkusta.normi menkka alulta toi kuulostaa.

Käsittääkseni keskenmenoja on erilaisia.

Ja kyllä se raskaushormoni vielä näkyy, jos testaat.

Tuskin tulee vähän vaan rusehtavaa vuotoa jos oli keskenmeno. Ja aika harvoin tulee keskenmeno jos on jo oireita. Tai siis usein oireet loppuu ja sitten vasta tulee alkio ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Tuskin tulee vähän vaan rusehtavaa vuotoa jos oli keskenmeno. Ja aika harvoin tulee keskenmeno jos on jo oireita. Tai siis usein oireet loppuu ja sitten vasta tulee alkio ulos.

Aamulla kun kävin vessassa, niin yön aikana oli tullut siteeseen TODELLA ruskeaa,, jopa jo melkein mustaa vuotoa, ja edelleen olen kipeä alavatsasta.

ääh, teen testin huomenna ja sillä selvä. Kai se sit näkyy, jos oon ollu ja on menny kesken. Mut sit jos näyttää plussaa, niin taidan kuitenkin varmistua, että olenko silti vielä raskaana, koska eihän se aina ole km merkki, vaikka tuliskin vuotoa. Ihmetyttää silti, että miten muka voisin olla raskaana, kun miehen mukaan kumi ei ole koskaan mennyr rikki...

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Minä toivon, että olisit raskaana! Meillä kuopus sai alkunsa esikoisen yksivuotispäivänä, ja minusta ikäero on loistava!

Jaa, toisaalta minäkin toivon, ennemmin ainakin ku että olis menny kesken, mut mies ei haluais vielä toista. Mutta, on se jo eilen kerennyt ilmoittaa, että ei haittaa vaikka tuliskin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onhan apteekit auki sunnuntaisinkin.

Eipä ole meidän kylällä... Eikä täälä ole myöskään cittaria eikä prismaa, r-kioskilla tuskin on. Tää on siis TODELLA pieni paikkakunta. Täälä on vaan kaks ruokakauppaa, ärrä ja tb, siinäpä ne oliki, ei muuta. Enkä mä kehtais edes ärrältä hakea, ku ne kaikki työntekijät on jollain tapaa tuttuja.

Yhteistyössä