V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä tyhmyydestä mutta sanoisin että heikompia, kuten muutkin joilla on jokin riippuvuus.
Sinä et kyllä ymmärtänyt lukemaasi, tuossa puhuttii humalaan juomisesta, ei alkoholismista. Minä juon itseni välillä humalaan enkä silti ole aiheuttanut kenellekään vahinkoa enkä ajanut kännissä.
TUPAKOINTI on tyhmää, mutta tiedä sitten onko kaikki tupakoitsijat tyhmiä.
mutta passiivisen tupakoinnin haitoista toivoisin että puhuttais enemmän kyllä.
Öh, Suomessa on maailman tiukin tupakkalaki ja juuri kiellettiin mm. katsomoissa polttaminen ulkona. Kyllä siitä puhutaan koko ajan, todella paljon, jos vähänkään lukee vaikkapa sanomalehtiä.
Öh, Suomessa on maailman tiukin tupakkalaki ja juuri kiellettiin mm. katsomoissa polttaminen ulkona. Kyllä siitä puhutaan koko ajan, todella paljon, jos vähänkään lukee vaikkapa sanomalehtiä.
Ei voi verrata, tupakoinnin haitat ovat kaikilla tiedossa, mutta noiden sinun esittämiesi asioiden haitat eivät.
Alkuperäinen kirjoittaja dgvaög;22585836:Mun mielestäni jokainen saa polttaa joka haluaa, saa juoda alkoholia joka haluaa, saa syödä itsensä muodottomaksi jos haluaa. Mutta älä pilaa muiden terveyttä omalla valinnallasi.
soon kato nykyaikaa, kun ollaan siisteissä kerros- rivitaloissa eletty koko elämä, eikä olla oikeeta kurjuutta nähtykkään, suurin vaiva on että ottaako sisä- vai ulkofilettä kaupasta, voi syntyä tälläisiä luuloja että kaikki mitä muut tekee vaarantaa sun terveyden ja tuhoaa sen. tekis hyvää ampua keskiajalle nää ihmiset, näkis mitä se oikea terveyshaitta on, eikä murehtis jokasesta pakokaasusta ja ohi kävelevästä ihmisestä.
Ovatko colariippuvaiset tai energiajuomariippuvaiset yhtä viisaita kuin muut? Tai peliriipuvaiset, tai seksiriippuvaiset..?
Heittäköön se ensimmäisen kiven joka on virheetön... :stick:
voi ihme mikä asenne!
mulle on ainakin ihan sama jos joku haluaa itsensä käryttää happipullon kanssa kulkevaksi ihmisrukaksi , mutta sitä mä en kyllä tykkää, että joku tulee ja pössyttelee mun ( tai mun lasten ) hengitettäväksi sitä käryä.
nykyaikana onneksi tietoisuus on kasvanut asioista eikä ihmiset polta esim enää sisällä kotonaan kuten "ennen vanhaan" ( not so long ago ) oli useesti tapana. tai enhän mä tiedä, sä varmaan niin teetkin koska eihän siitä varmasti ole haittaakaan sun muille perheenjäsenille.
no minusta riippuvaisuus on aina merkki heikkoudesta.ja kaikillahan niitä on joo,ei kai kukaan sitä kiellä.
mutta tupakassa on se huono puoli, että hyvin usein siitä joutuu kärsimään ihan oikeasti terveydellään moni sellainenkin,joka ei itse polta.juurikin sen passiivisen tupakoinnin kautta.
oijoi kun iskee provoa, meeppäs rauhoittumaan nainen, polta vaikka tupakka![]()
Mä uskon että jokainen ihminen on riippuvainen jostain. Jokunen tietämättäänkin.
Entä sitten ihminen joka on lopettanut tupakoinnin? TUleeko hänestä yhtäkkiä taas fiksu vai pysyykö hän edelleen tyhmänä?