Siis voi JUMALAUTA tota poikaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Aamusta alkaa kitinä, murina, tappelu, vastaansanominen, mölinä jne.jne.....
Jatkuu nukahtamiseen asti. Joka helvetin pvä. tätä samaa..... Käytös väilläkuin uhmaikäisellä 4v. ja pahempaakin välillä. Vanhemmat kärsitään ja sisarukset kanssa. Ja poika itsekin tietty,joillain tasolla.... JUU,on adhd+ muuta.
Lääkettäkin syö. Ei pahemmin auta:(
Mä OOn NIIN rikki NIIN rikki välistä, et tekis hakata omaa päätä seinään tai lähteä jonnekin vaan.... Miehellä ihan samat fiilarit.... Et se on varmaan vaan ajan kysymys kumpi meistä romahtaa totaalisesti ensin.
NÄIN se vaan on, tää elämä meillä..... Ne joilla ns. Terveet lapset, tiedäkään mitä koko perhe joutuu kärsiin kun 1 lapsella on paljon ongelmia:(
Kukaan täysjärkinen nyt jaksaiskaan asua meillä pvä.kauempaa....
HUH, sainpahan 1 henkäsyn lisää kun kirjotin.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Täälläkin adhd tapaus mutta täytyy vain hyväksyä asia ja elää sen kanssa. Välillä on pinna kireällä mutta kun ajattelee että ei se sille mitää voi.

No olllaanhan me se hyväksytty. Mut ei helvetti vaan oikeesti tällastä jaksa:( Ei joka pvä.:( AINA...:( ikuisesti:( Ei taukoa:(

Arki on välillä aika karua. Kyllä sitä kadehtii niiden ns. normaalien lasten vanhempia. Varsinkin, kun saa itse kuulla niin paljon negatiivista palautetta lapsestaan, vaikka joutuu monin verroin enemmän töitä tekemään, että käytös oli edes siedettävää. Eniten säälittää lapsi, mitkä haavat saa itsetuntoonsa :(

Alkuperäinen kirjoittaja nve:
jaksamista! Meillä kaksi ns. tervettä lasta ja minustakin tuntuu välillä tuolta. Voin vain kuvitella tunteesi!

Peesi!!! Tänään heitin puhelimeni seinään, ku en jaksanut kitinää. Ja mulla rauhalliset ja terveet lapset :(...en kestäisi päivääkään ap:n perhe-elämään. Se on fakta. Voimia!!!

Monesti oireet johtuvat huomion puutteesta. Oletteko antaneet tarpeeksi huomiota? Meillä ainakin lapsista huomaa, että jos ne on oikein levottomia, niin auttaa kovasti kun antaa hetken jakamattoman huomion ja oireet ovat hetken kuluttua taas tiessään.

Nykyään vanhemmilla on kova kiire, eikä aika välttämättä riitä lapsen huomioimiseen.

:hug: :hug: :hug:

Meillä on esikoinen äärimmäisen vaativa ja helposti tulistuva, ilman diagnoosia...tosin arki ei ole tasaista paskaa..päinvastoin, koko ajan saa jännittää milloin räyhä alkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arki on välillä aika karua. Kyllä sitä kadehtii niiden ns. normaalien lasten vanhempia. Varsinkin, kun saa itse kuulla niin paljon negatiivista palautetta lapsestaan, vaikka joutuu monin verroin enemmän töitä tekemään, että käytös oli edes siedettävää. Eniten säälittää lapsi, mitkä haavat saa itsetuntoonsa :(

Juuri NÄIN!:( MÄ itken usein silmät päästäni pojan takia. Ja kyllä meidän muidenkin perheenjäsenten.... Ja olen kateellinen ns. normi lasten vanhemmillle,ei voi mitään:(

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Monesti oireet johtuvat huomion puutteesta. Oletteko antaneet tarpeeksi huomiota? Meillä ainakin lapsista huomaa, että jos ne on oikein levottomia, niin auttaa kovasti kun antaa hetken jakamattoman huomion ja oireet ovat hetken kuluttua taas tiessään.

Nykyään vanhemmilla on kova kiire, eikä aika välttämättä riitä lapsen huomioimiseen.

Just joo, taas oikein ammattilaisen puhetta. #hakkaa päätä seinään#

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:

VOI,kumpa se helpottasikin ihan sillä et saa aikaa... Sillä sitähän poika saa. Ja on AINA saanut! Esikoinen on. Muut lapset jää siis vähemmälle.

hei,
mun miehellä on adhd ja olen alkanut epäilemään että yhdellä lapsistakin on.ikää vasta kolme, joten odotetaan ikää sopivaksi että terkka laittaa lähetteen eteenpäin.
Kaikki piirteet täsmää jo nyt,ylivilkaus,kokoajan äänessä,agressiivisuus,pelottomuus ja impullivisuus.lapsi on tosi huono nukkumaan,aina ollut.meillä kärsii pienempi sisarus.joutuu agren kohteeksi usein.
en voi oikesti käydä edes vessassa ettei toinen lapsista ole mukana.viimeksi raapi toisen selän verinaarmuille kun kävin vessassa ovi auki:(

Alkuperäinen kirjoittaja prööt:
Kuka oikeesti jaksaisi sellaista menoa pitemmän päälle ja ilman taukoa?! Saatteko mitään tukea tai apuja mistään?

Ainut "tuki" on mun vanhemmat. Poika saa olla joskus heillä hoidossa muutaman tunnin joko yksin tai veljensä kanssa. Et siinäpä se. Ei se pidemmälle auta jaksaan,ikävä kyllä:(

Alkuperäinen kirjoittaja epeli:
hei,
mun miehellä on adhd ja olen alkanut epäilemään että yhdellä lapsistakin on.ikää vasta kolme, joten odotetaan ikää sopivaksi että terkka laittaa lähetteen eteenpäin.
Kaikki piirteet täsmää jo nyt,ylivilkaus,kokoajan äänessä,agressiivisuus,pelottomuus ja impullivisuus.lapsi on tosi huono nukkumaan,aina ollut.meillä kärsii pienempi sisarus.joutuu agren kohteeksi usein.
en voi oikesti käydä edes vessassa ettei toinen lapsista ole mukana.viimeksi raapi toisen selän verinaarmuille kun kävin vessassa ovi auki:(

Jep. Kandee hakea Ja VAATIA apua ajoissa! mekin haettiin pojan ollessa 4v. mutta "apua"me saatiin vasta eskari vuoden aikana....

Yhteistyössä