Siis voi JUMALAUTA tota poikaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja erityislapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Alkuperäinen kirjoittaja epeli:
niin ja onko teillä ollut ns aistiyliherkkyyksiä.meillä ei ole tykännyt koskaan silityksestä:(ei edes vauvana.

Meillä ei tykätä kovista äänistä, helposti menee sormet korviin. Vaatteiden kanssa oli vääntöä ennen, nykyään ei niissä isoja ongelmia.

Lähellä tuo meidän poika kyllä antaa olla, tykkää halata ja olla sylissä. :)

samoja juttuja täällä kans. vaatteista väännetään edelleen ja yliherkkyyttä myös suussa, ei syö esim. hilloa.

ja joku mainitsi tuon ettei hiuksia saa silittää niin yliherkkyydeltä kuulostaa!

Hah, tämä on niin arkea tämä elämä että eihän sitä edes huomaa noita kaikkia juttuja, taas kun tämän luin niin huomasin että joo, ei meilläkään jugurtissa saa olla paloja, marmelaadissa ei saa olla paloja...Hilloistakin suosikki on vadelma, siinä ei ole kökköjä.

Mutta tämä on niin tätä, tähän on niin tottunut että ei näitä pidä erityisinä juttuina, ihan sama miettiminen kun joutuu vammaistukea hakemaan, pitää oikein miettiä että mitäs kaikkea erityistä meidän arkeen kuuluukaan. :)

Kurjaa on myös vanhemman väestön suhtautuminen. He kun eivät näytä ymmärtävän ollenkaan, ja pitävät kai vanhempia syyllisinä. Meidän neiti ei voinut syödä poronlihaa kun yksinkertasesti oksensi hajusta, ni jos meillä sitä harvoin oli (lapista ku ollaan) ni tyttö söi toisessa huoneessa missä tuuletus pelasi. Äitini mielestä tyttöä hemmoteltiin.
Sama juttu ku lapsi ei voinut pitää yhtä mekkoa kun se pisteli ja aiheutti raivokohtauksia (epämiellyttävä materiaali) ni äitini mielestä tyttö sai liikaa päättää itse..
Hohhoijaa.. Enää en jaksa edes selitellä kaikille vaan eletään niinku eletään ja parhaaksi katsotaan.

En halua tuputtaa neuvoja, mutta tiedän tuon tunteen. Ota yhteyttä hyvin koulutettun homeopaattiin. Tässä sinulle linkki mistä löydät pätevän ja koulutetun homeopaatin ole hyvä:

http://www.homeopaatit.fi/fi/Homeopaatit.html

Homeopaatti voi hoitaa koko perhettä niin jaksatte kaikki paremmin. Homeopaattinen hoito on aina yksilöllinen ja lääkkeet valitaan tarkkaan. Toimii täydentävänä hoitona muun lääkityksen rinnalla.

Halaus ja jaksamista sinulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Aamusta alkaa kitinä, murina, tappelu, vastaansanominen, mölinä jne.jne.....
Jatkuu nukahtamiseen asti. Joka helvetin pvä. tätä samaa..... Käytös väilläkuin uhmaikäisellä 4v. ja pahempaakin välillä. Vanhemmat kärsitään ja sisarukset kanssa. Ja poika itsekin tietty,joillain tasolla.... JUU,on adhd+ muuta.
Lääkettäkin syö. Ei pahemmin auta:(
Mä OOn NIIN rikki NIIN rikki välistä, et tekis hakata omaa päätä seinään tai lähteä jonnekin vaan.... Miehellä ihan samat fiilarit.... Et se on varmaan vaan ajan kysymys kumpi meistä romahtaa totaalisesti ensin.
NÄIN se vaan on, tää elämä meillä..... Ne joilla ns. Terveet lapset, tiedäkään mitä koko perhe joutuu kärsiin kun 1 lapsella on paljon ongelmia:(
Kukaan täysjärkinen nyt jaksaiskaan asua meillä pvä.kauempaa....
HUH, sainpahan 1 henkäsyn lisää kun kirjotin.

täälä kaks adhd ja yks aikuinen adhd,ja yks astmaatikko ja viimenen ja pienin down lapsi.mutta mä oon mielessäni aina pitänyt lapsia ja tätä mun miestä terveenä,enkä vielläkään luovuta.tsemppiä sulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
Kurjaa on myös vanhemman väestön suhtautuminen. He kun eivät näytä ymmärtävän ollenkaan, ja pitävät kai vanhempia syyllisinä. Meidän neiti ei voinut syödä poronlihaa kun yksinkertasesti oksensi hajusta, ni jos meillä sitä harvoin oli (lapista ku ollaan) ni tyttö söi toisessa huoneessa missä tuuletus pelasi. Äitini mielestä tyttöä hemmoteltiin.
Sama juttu ku lapsi ei voinut pitää yhtä mekkoa kun se pisteli ja aiheutti raivokohtauksia (epämiellyttävä materiaali) ni äitini mielestä tyttö sai liikaa päättää itse..
Hohhoijaa.. Enää en jaksa edes selitellä kaikille vaan eletään niinku eletään ja parhaaksi katsotaan.

kuin myös ulkopuolisten suhtautuminen. ja meidän kohdalla totaali vähättely "sehän on niin reipas" kodin ulkopuolella ulkopuolisille ihmisille kyllä joo, meille vanhemmille ei. ja sitten vielä se oma epäluulo, jos mä sittenkin vaan kuvittelen, ehkä mä en vaan oo osannut, jos mä oon antanut liikaa periks yms.

Yhteistyössä