Siis voi perse mä en jaksa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinde

Vieras
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Miten voi olla näin vaikeaa!!!!!!
Kolmonen on 1v ja 5kk ja toi pirhanan nukkumaanmeno on niin samperin vaikeaa tällä hetkellä. Kyllä ulkoisesti pysyn rauhallisena, mutta nyt alkaa sisällä keittää niin paljon että pakko purata tänne ennenkun hajoitan jotakin!!!!!

Toinen on jo kaksi tuntia ollut niin väsynyt että silmät lupsuu, mutta ei nukuta!
Sänkyyn kun mennään niin pelleilee vaan ja virnuilee kun saa vähän tehdyksi kiusaa ja heti kun lähden alkaa sen sortin itku että ei sitä voi kuunnella kun toinen alkaa hyperventiloimaan samantien. Sitten kun noustaan sängystä niin ollaan niin väsyneitä että sylissä pitää olla, mutta vahingossakaan ei nukahdeta vaan pää pidetään pystyssä vaikka väkisin ja heti kun laskee sylistä niin alkaa taas sen sortin huuto ja itku että luulisi että lapsi on ollut hylättynä vähintään viikon!!!

Mutta ei nukuta! Vaikka silmät seisoo päässä niin ei!!!
Pirhana yksikään mun lapsista ole koskaan ollut näin vaikea nukkuja tässä iässä. Joo oli kyllä näitä virkkukausia, mutta touhuivat hetken itsekseen ja sitten nukahtivat sohvan nurkkaan peittomytyn kanssa. Mutta ei kun tämä parkuu ja pelleilee vaan joka ilta vähintään sen kaksi tuntia.

Voi vittu.

Mä hyppään pian parvekkeelta ei tätä pää kestä.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!!!!

Ja en oikeesti hyppää mutta ainakin menen vessaan heittämään lautasia seinään jos ei pian lopu. Perse.

NIIN ja jos ei saa nipistellä ja puristella mun tissejä niin siitähän vasta menetli syntyy!!!! Voi perse mä ole mikään stressipallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[QUOTE="vieras";25994698]Auttako jos menet viereen lepämään... ja nukahdat itsekin ja herään jalat puutuneena aamuyöstä?

Arvaat varmaan, että meillä on ollut samanmoisia muksua.[/QUOTE]

No ei auta!!!!
Arvaa onko kokeiltu jo sata kertaa! Ei kun sitten tökitään äitiä silmään!!! Ja tungetaan jalat suuhun ja potkitaan naamaan jeeeeeee!!!
Olen kapalointiakin kokeillut, mutta siitä vasta herneet nenään otetaankin ja karjunta on jotain aivan käsittämätöntä. Lauletaan, ei. Silitetään, ei. Ei tehdä mitään, ei. Jätetään yksin, ei. Keinutetaan, ei. Tärisytetään, ei.

Perse.

NONIIIIN nythän tä sammui mun olalle- Eihän tässä mennytkään taas kuin kaksi ja puoli tuntia.

EIIIIIIIIIII NYT MUN KISSA HERÄTTI TÄN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VITTUUUU!!!!!!

Terveisiä vaan täältäki. Kuopus saatto vauvana valvoa klo 02 asti ja muutenkin on ollu aina tosi huonouninen. Nyt kohta 9k ja edelleen herätään vähntään kerta per yö, sänkyyn klo 22 ja seiskalta ylös. Viimeset 3 raskauskuukauttakin meni 4h yöunilla. Tähän lisänä 4v jolla on joku ihme uhma taas ja pisteenä iin päälle kävin sanomassa hälle suihkuun juuri että älä ota enempää saippuaa, pesi suihkulelujaan. Kävin valehtelematta 1 min kerroksen vessassa ja menin takasin, piru vie lattialle on kaadettu puoli pullo saippuaa. Oli yritänyt pestä sitä pois, lopputulos: lattia lainehtii, vettä ja jumalattomasti saippuavaahtoa pyykkikoneen alla (hyvä kun ei menny rikki koko vehje), pyykkikoreissa (kyllä! Kaikki likaset vatteet korissa märkinä) ja ihan joka paikassa. Voi AAAaarrRrgH.

Tiedän. Toinen hakkasi otsansa verille, kun ei halunnut käydä nukkumaan. Toinen huusi niin kauan kunnes oksensi. Nyt ne enää korkeintaan ravaa reilun tunnin ajan pois omista huoneistaan, mutta nuo show't on jääny taakse. Toivottavasti kestät kasassa siihen pisteeseen!!

OI mulla ja se ihana 3v apinanpiru joka sitten osaa joka käänteessä keksiä jotain todella älykästä kuten tänään piirrettiin sillä aikaa kun kävin vessassa niin kolmen huoneen lattiat, yksi seinä ja kaksi pöytää täyteen. Voi kiesus. Ja sitten 7v vielä nokkailee vierellä kun on niin iso ja niiiin isoa. Ja ei se mitään kun sentään menevät nukkumaan että saisi hermolepoa, mutta sitten neiti 1,5v aloittaa iltashown!!!!

Kuka käski hankkimaan lapsia!?
Mä en ala.
Mä karkaan vuodeksi ja jätän noi pirut miehelle.

[QUOTE="piu";25994819]Tiedän. Toinen hakkasi otsansa verille, kun ei halunnut käydä nukkumaan. Toinen huusi niin kauan kunnes oksensi. Nyt ne enää korkeintaan ravaa reilun tunnin ajan pois omista huoneistaan, mutta nuo show't on jääny taakse. Toivottavasti kestät kasassa siihen pisteeseen!![/QUOTE]

No mun miehen harrastukset saa tätä menoa kyllä ainakin jäädä hetkeksi! Saa luvan olla iltaisin kotona! Muuten meillä pian oikeasti ei ole enään astioita. Tä vaatii jo aivan epäinhimmillisä hermoja!!! Olen aina luullut olevani rautahermoinen kunnes sain lapsia.

Mutta onpas ihana kuulla että en kärsi yksin tuon kanssa!

JA kylläpä helpottaa kun pääsee vähän julkisesti kiroilemaan ja haukkumaan lapsia kun ei ääneenkään saa.

Anteeks, ei saa nauraa mutta mua naurattaa tuo sun kuvailus niin älyttömästi, varsinkin tuo tissien nipistely, ihan kuin koko homma olis mun näppikseltä parin vuoden takaa!!!!! Tsemppiä, kyllä se helpottaa, lupaan!

Yhteistyössä