Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Glorian koti tuli, tais olla just se minkä tuosta kyselystä halusin, ihan varma en ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä tilasin siitä Glorian Koti-lehden ja se näkyy ainakin olevan tulossa lahjalehtenä mulle tuolla Sanoma Magazines- palvelussa joulukuussa. Katsoin siis toisen lehden tilaajatietoja ja tuolta näkyi tuo. En kyllä muista oliko se lahjalehti juuri tämä ja juuri tästä, niitä on tullu tilailtua muualtakin...(ja sitten mä vielä ihmettelen, miksi mulle soittaa 2-3 lehtimyyjää viikossa)
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä tilasin siitä Glorian Koti-lehden ja se näkyy ainakin olevan tulossa lahjalehtenä mulle tuolla Sanoma Magazines- palvelussa joulukuussa. Katsoin siis toisen lehden tilaajatietoja ja tuolta näkyi tuo. En kyllä muista oliko se lahjalehti juuri tämä ja juuri tästä, niitä on tullu tilailtua muualtakin...(ja sitten mä vielä ihmettelen, miksi mulle soittaa 2-3 lehtimyyjää viikossa)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä tilasin siitä Glorian Koti-lehden ja se näkyy ainakin olevan tulossa lahjalehtenä mulle tuolla Sanoma Magazines- palvelussa joulukuussa. Katsoin siis toisen lehden tilaajatietoja ja tuolta näkyi tuo. En kyllä muista oliko se lahjalehti juuri tämä ja juuri tästä, niitä on tullu tilailtua muualtakin...(ja sitten mä vielä ihmettelen, miksi mulle soittaa 2-3 lehtimyyjää viikossa)
Yhtyneet eivät varmaan lähetä SanomaMagazinen lehtiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mä tilasin siitä Glorian Koti-lehden ja se näkyy ainakin olevan tulossa lahjalehtenä mulle tuolla Sanoma Magazines- palvelussa joulukuussa. Katsoin siis toisen lehden tilaajatietoja ja tuolta näkyi tuo. En kyllä muista oliko se lahjalehti juuri tämä ja juuri tästä, niitä on tullu tilailtua muualtakin...(ja sitten mä vielä ihmettelen, miksi mulle soittaa 2-3 lehtimyyjää viikossa)
Näin mullakin ennen.. nykyään en laita puhelinnumeroa minnekään. ja jos pakko niin laitan tyyliin 0400-123456![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Ei ole tullut ja dekon tilasin.