SIIVOUStsemppauspino!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Kenelläs muulla tänään siivous ja mitä olisi suunnitelmissa tehdä?
Mä heräsin jo kolmosen kanssa viiden jälkeen joten ehdin tiskarin tyhjentää ja täyttää ja keittiön kaapin ovet pyyhkiä!
Nyt pitäisi lähteä napauttamaan pesukonepäälle ja tyhjentää lattiat kolmosen levittämistä leluista ja sitten lattioiden pesuun!

tiskarin kanssa jo täytin ja melkein käynytkin, toinen koneellinen odottelee vuoroaan niin sitten on eilisten kahvikestien kupit ja kipat pesty...lattiat pitäs imuroida ja pyyhkiä sekä pari konellista pyykkiä pestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Voihan se olla, että innostun noi vessat pesemään,, :whistle:

Tulihan se sieltä :heart:
mä huitasen tän kupillisen kaffea äkkiä ja painun sitten hommiin..
Vähän rajallinen aika tänään kun niin paljon tekemistä mut pakko tää viikottainen suursiivous ois saada alta nyt ennen vkonloppua, ei auta :D

Huomenta. Mä olen siivoukseen valmiina. Koneet käyntiin, ei onneksi ole paljoa pyykkiä. Lattiat ja pölyt pyyhittävä ja lakanat vaihdettava.
Esikoinen eskariin ja loppu perhe alkaa siivoamaan, johan sitä viikko tässä on vältelty :ashamed: :D

Jahka mä täältä töistä pääsen niin sitten kotiin siivoamaan :)Perus imurointi,pölyt pois jne..
Eilen pesin monta koneellista vaatteita ja jopa innostuin silittämään paitoja:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Pakko lällättää että onneksi tein sen jo eilen :p

Mä siivoan aina perjantaisin tän isomman siivoilun, on kiva vkonloppuna sitten kun on ihan puhdasta!
Kyllä mä eilen jo kylpyhuoneen, vessan ja tuulikaapin siivosin kun ajattelin et en tänään ihan kaikkea ehdi!

kolmonen auttoi mua äsken ja asetti lisää haasteita levittämällä hetkessä paketin leipää lattialle ja topsipuikkorasian eteiseen :heart: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Huomenta. Mä olen siivoukseen valmiina. Koneet käyntiin, ei onneksi ole paljoa pyykkiä. Lattiat ja pölyt pyyhittävä ja lakanat vaihdettava.
Esikoinen eskariin ja loppu perhe alkaa siivoamaan, johan sitä viikko tässä on vältelty :ashamed: :D

Meillä meni jo isommat kouluun ja eskariin ja mä sain noi lattiatkin tässä suht tyhjäksi..
Päiväpeitot heitän just pihalle ja sitten noiden lattioiden kimppuun!
Lisää kahvia vois laittaa kun tuntuu et ei ihan käynnisty nyt tää aamu :xmas:

Huoh, mulla edessä ensin ulkoilu muksujen kanssa että saan ne päikkäreille siivouksen ajaksi. Ohjelmassa imurointi, lattioiden "pesu", pölyt ja vessa. Mutta sitä ennen keräilen lelut ja vaatteet lattioilta+pistän apk:n pyörimään.. ehkä tuon viimeisen voisi tehdä jo ennen ulkoilua.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Voihan se olla, että innostun noi vessat pesemään,, :whistle:

Tulihan se sieltä :heart:
mä huitasen tän kupillisen kaffea äkkiä ja painun sitten hommiin..
Vähän rajallinen aika tänään kun niin paljon tekemistä mut pakko tää viikottainen suursiivous ois saada alta nyt ennen vkonloppua, ei auta :D

Joo ei sitä oikein osaa olla, jos on tottunut jonkun jutun tekemään viikonlopuksi. :heart:

Yhteistyössä