Sikainfluenssa kaataa kansaa Britanniassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi meidän perhe on rokotettu. Jotkut nauraa, että me ollaan hysteerisiä, mutta en mä halua ottaa sitä riskiä, että jollekin meistä käy huonosti. Perheessä on kaksi riskiryhmäläistä, joten rokote on ihan ehdoton juttu meille.

Yrittäkää muistaa miten viime kerralla kävi. Influenssa-aallosta povattiin tosi tappavaa ja kaikki huolissaan jonottivat rokotteita. Sitten kävikin niin että aalto ei ollutkaan kovin tappava mutta rokote aiheutti joillekkin ongelmia.

[QUOTE="vieras";22705853]Sikarokote kun oli viime vuonna ilmainen, niin mites nyt kun samassa on kausirokote...paljonko siitä joutuu pulittamaan?[/QUOTE]

Mehiläisessä rokote+ pistäminen maksaa 28 €.

[QUOTE="vieras";22705853]Sikarokote kun oli viime vuonna ilmainen, niin mites nyt kun samassa on kausirokote...paljonko siitä joutuu pulittamaan?[/QUOTE]

mä suhteella ilmaseksi. Samoin koko perhe.

HUOM!
Väkiluku Britanniassa 2006 : 60 609 000
Väkiluku Suomessa 2010 : 5 371 891

Mä en ymmärrä miksi tähän vedotaan? Miten se ehkäisee juuri sinun lastasi kuolemasta tähän tautiin, jos Suomessa on vähemmän ihmisiä? Rokottamattomia lapsia on kuollut ulkomailla ja on kuollut myös Suomessa viime vuonna. Moni tuntuu ajattelevan, että eihän se nyt minuun tai minun lapseeni tartu, mutta mistä sitä voi tietää. Minusta asiasta tekee pelottavan se, että se tappaa myös perusterveitä ihmisiä, mitä normaali kausi-influenssa ei tee.
Yhteyttä narkolepsiaan ei ole vahvistettu. Lisäksi tämän vuotisesta rokotteesta puuttuu se ainesosa, minkä epäiltiin sitä aiheuttavan.

Eiköhän siellä nyt kaada ihmisiä ihan vaan ennekokematon kylmyys ja sen mukana tuomat ongelmat eli paleltumiset ja tavalliset flunssat kun ihmiset kylmettyvät.
Ottakaahan taas järki käteen!

[QUOTE="vieras";22705911]Mä en ymmärrä miksi tähän vedotaan? Miten se ehkäisee juuri sinun lastasi kuolemasta tähän tautiin, jos Suomessa on vähemmän ihmisiä? Rokottamattomia lapsia on kuollut ulkomailla ja on kuollut myös Suomessa viime vuonna. Moni tuntuu ajattelevan, että eihän se nyt minuun tai minun lapseeni tartu, mutta mistä sitä voi tietää. Minusta asiasta tekee pelottavan se, että se tappaa myös perusterveitä ihmisiä, mitä normaali kausi-influenssa ei tee.
Yhteyttä narkolepsiaan ei ole vahvistettu. Lisäksi tämän vuotisesta rokotteesta puuttuu se ainesosa, minkä epäiltiin sitä aiheuttavan.[/QUOTE]

Tarkoitin vain että briteissä on enemmän väkeä kuin Suomessa joten siellä tod.näk kuoleekin enemmän väkeä. En vähätellyt.

[QUOTE="vieras";22705911]Mä en ymmärrä miksi tähän vedotaan? [/QUOTE]

Koska se kertoo siitä miten VÄHÄN tartunnansaaneita oikeastaan on. Toivottavasti luku ei kovin suureksi muutukaan.

[QUOTE="vieras";22705911]
Yhteyttä narkolepsiaan ei ole vahvistettu. Lisäksi tämän vuotisesta rokotteesta puuttuu se ainesosa, minkä epäiltiin sitä aiheuttavan.[/QUOTE]

On se vahvistettu.

Yhteistyössä