sikalunssasta +infektioastmasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
lapsella todella hankala infektioastma..ottaisitko possurokotteen?

olen ollut itse kahden vaiheilla mitä tehdä..alussa vähättelin koko tautia, mutta sitten ajattelen tätä meidän pientä että entä jos hän saa sen taudin ja luulen että jos hän saa keuhkokuumeen se voi olla kohtalokas..tavallinen nuhakin vie pojan tosi huonoon kuntoon ja ilman kortisoonia ei toivuta.

säikähdin eilen sen torniolaistytön takia

Meillä otetaan infektioastmatikolle rokote, edellinen pikkunuha johti prednisolon kuuriin eikä meinannu köhä silläkään asettua..
Tosin meillä ottaa kaikki muutkin kun tuntuu olevan astmaa enempi ja vähempi..

Pojallamme 3v, on myös infektioastma, mutta hän ei tarvitse jatkuvaa lääkitystä. Otetaan "piippua" tarvittaessa. Hän sai tavallisesta influenssarokotteesta kaksi vuotta sitten kovat iho-oireet, jotka eivät ole vieläkään hävinneet. Meidän lääkäri sanoi, että jos ei tarvitse jatkuvaa lääkitystä, ei myöskään ole riskiryhmässä, eikä rokote ole välttämätön. Mietityttää kyllä kovasti, kumpi on pahempi rokote vai tauti?!

Alkuperäinen kirjoittaja kumpi parempi:
Pojallamme 3v, on myös infektioastma, mutta hän ei tarvitse jatkuvaa lääkitystä. Otetaan "piippua" tarvittaessa. Hän sai tavallisesta influenssarokotteesta kaksi vuotta sitten kovat iho-oireet, jotka eivät ole vieläkään hävinneet. Meidän lääkäri sanoi, että jos ei tarvitse jatkuvaa lääkitystä, ei myöskään ole riskiryhmässä, eikä rokote ole välttämätön. Mietityttää kyllä kovasti, kumpi on pahempi rokote vai tauti?!

Eiköhän se tauti jyllää jo joka puolella, kun päästään rokottamaan noita terveitä yli kolmevuotiaita, ja silloin ei rokotteesta ole enää hyötyä...

Yhteistyössä