Sikapiikki ja lisääntyneet flunssat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hxx"

Vieras
Oletteko muut huomanneet flunssien lisääntyneen sikapiikin oton jälkeen? Vai onko muuten viime syksy ja tänä alkanut vuosi ollut flunssaisempaa aikaa kuin ennen?? Voiskohan olla yhteyttä?

Meillä on kaikki saanu piikin ja oonkin hämmästelly kun ei YHTÄÄN flunssaa koko talvena kellään. Tiedän että eihän se sikapiikki tavalliseen flunssaan mitään auta, mutta jännä juttu silti. Ja meillä on työpaikalla pyöriny kausi-influenssaa jossa on ollu puoli taloa, mm. mun kanssa samassa huoneessa työtä tekevä työpari, ja muhun ei oo tarttunu. Samoin tarhassa olevat pöpöt ei oo meille ehtineet. Tosin ei kai kausi-influenssaankaan pitäis olla sillä vaikutusta. Ehkä on syöty vaan kiltimmin vitamiinimme?

Piikkiä en ole ottanut enkä myöskään influenssarokotetta. Viime talvena ensimmäisen kerran vuosiin, että ei ole ollut mulla flunssaa. Samoin tänä talvena olen säästynyt flunssalta. Ehkä se, että olen ottanut D-vitskua enemmän on avittanut asiaa. =)

Meillä on ollut tuona aikana kaks flunssaa eli huomattavasti vähemmän kuin normaalisti. Mikä taas tuskin erityisesti johtuu mistään vaan on pelkkää sattumaa.

Piikki otettu, minä ja poika ollaan oltu HARVINAISEN TERVEITÄ.

Tuntuu jotenkin pahalta, että ihmiset ei tajua, ettei se ole pätevää päättelyä, että jos itselle ja tuttavapiirille tapahtunut jotain se tarkoittaisi jotain laajempaa ilmiötä. Miettikää nyt kuitenkin moniko ihminen sai sen rokotteen!

Miäkii yhdyn tähän että flunssaa on ollu vähemmin meillä!
Nyt ollaan kipeitä, mut eka kerta tänä talvena!
Viime talvelkii oltiin paljon vähemmän kipeitä kuin aikasempina vuosina!
Syksyllä ennen piikkiä, mein pienin oli ihan kokoajan kipee, n.2,5kk. Sen jälkee ei mitää ennenkuin nyt.
Tosin en sano sitä että piikeistä johtuu, luultavasti enemmikii sattumaa tai jotain :D

Yhteistyössä