Kirjoitan itse tuosta vuodosta, eli en mennyt itse aikaisin neuvolaan ja sitten sattui niin, että rv 8+ alkoi ihan reilu vuoto verta tuli hetkessä paljon, jolloin ajattelin, että tämä on nyt mennyttä. Vuoto kuitenkin loppui ja jatkui tuhruna. Sekin loppui kahden päivän päästä, mutta uusi vuoto alkoikin kahden viikon kuluttua ja se oli vielä entistäkin voimakkaampaa ja noin 20 minuuttia vessassa tuli verta koko ajan. Mutta se kuitenkin loppui, olin päivän loppuun töissä ja kun pääsin kotiin, niin soitin oma hoitajalle ja hän käski käydä lääkärissä, että tarvittaessa voi saada ajan kaavintaan. Niinpä sitten illalla lähdin terveyskeskuksen päivystykseen ja ensimmäinen lääkäri totesi saman kuin itse eli kesken on mennyt, mutta kun meillä täällä tuo päivystys on sairaalan yhteydessä, niin laittoi kuitenkin sinne. Sairaalan puolella jonotettiin pitkään ja olin jo itse valmis jo luovuttamaan kun lääkäriä ei alkanut kuulumaan. Kuitenkin olin jo lähdössä lääkäri tuli ja hän teki ultrauksen ja yllätys, yllätys kohdussa oli aivan elävä pieni sintti. Tuon jälkeen mulla jatkui tuhruvuotoa reilut kaksi viikkoa ja nyt tuosta juhannuksen jälkeisestä viikosta on kulunut aikaa sen verran että pieni mies tuhisee tuossa vieressä eli mukana pysyi kaikesta huolimatta tasan viikolle 38. Niin ja nuo viikot muuttuivat ekassa neuvolan ultrassa. Toivottavasti tämä antoi toivoa siitä, että kaikki on mahdollista.