Y
yksi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt kannattaa sitten mennä sinne lapsivesipunktioon ja miettiä mitä tekee, jos senkin tulos on huono.
Nuo seulat eivät vielä lopullista tuloksia, ne osoittavat kohonnutta riskiä.
Mä pahoin pelkään etten jaksaisi vammaista lasta =( aikaisemmin ajattelin että jaksaisin, mutta elämä on kolhinut viime aikoina sen verran , jotta alan tietää omat voimavarani.
no eiks si kannata mennä sinne kokeeseen!! mitä sä si pelkäät että menetät sen
Lapsihan voi olla myös terve. Kai sitä tulevan lapsensa puolesta jokainen äiti pelkää!
No sillä testillä saisi varmuuden ja voisi rauhassa jatkaa raskauttaan, Onko toi nyt parempi että äiti ressaa ja poraa silmät päästään eikä mistään tuu mitään.
Mä olenkin menossa sinne punktioon! Ja kerrohan sinä viisaampana ja vahvempana ihmisenä miten mun sitten pitäisi reagoida kun olen tänään saanunt tämän tiedon että mulla on riski saada vammainen lapsi?
En ole missään vaiheessa sanonut että noin ei saisi reagoida, totta kai noin reagoidaan! Tarkoitin sitä että ilman muuta menet jatkotutkimuksiin ja katsot miten niissä käy, kun jätät menemättä ja olet huolesta soikeena kun et tiedä mitä tuleman pitää. Nimim. KOKEMUSTA ON!!!!