Silikoninen kakkuvuoka!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EnnaH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EnnaH

Jäsen
15.08.2004
637
0
16
Nyt ostettu uusi kuivakakkuvuoka ja vois taas vuoden tauon jälkeen aloitella hiljalleen leipomishommia. Onko siis tosi, että tuo silikonihässäkkä on hyvä?? Eikä taikina jää kiinni siihen???

Edellinen kakkuvuoka sai lähtöpassit, kun kaikki jäi siihen kiinni, vaikka miten voiteli ja jauhotti \|O

Mä käytän vain pelkästään silikonikakkuvuokia, kun niitä ei tarvi voidella ja jauhotella. Uusi silikonivuoka kantsii pestä ensin ja pari ekaa kertaa voidella. Silloin tarvitsee voidella jos taikinassa ei ole ollenkaan rasvaa. Jos vuoan pesee tiskikoneessa niin se vaatii aina välillä rasvauksen. Itse pesen vuoat käsin, sillä mulla niihin ei ole jäänyt leipomukset kiinni.

mulla käytössä monetta vuotta jo tupperin silikonivuoat, en voitele, ei jää kii, en vaihtais mihinkään enkä ottas enää takas semmosia, joita pitää voidella. über hyvät, hintansa väärtit. en tiedä muista merkeistä.

Mulla tupperin silikoonivuoka ja ihan §#¤&%&stä.Vaikka kuinka yritän niin aina tarttuu kiinni.Jos voitelen ja jauhotan niin ihan ok, mutta kun pehmeä vuoka niin voitelu hankalampaa kuin kovan vuoan voitelu.

Silikoniset on hyviä. Jos Tupperwaren vuokia kaipaat, löytyy vielä aika paljon tuotteita -20% alennuksella. (uusia ovat) Lopetin jälleenmyyjänä jo ajat sitten mut tavaraa on varastossa vieläkin. eli kaikki -20% alennusta. Laita yksityisviestiä jos kiinnostaa.

onkohan siinä joku vika jos tarttuu? mulla ei tartu, enkä voitele...kakun pitää antaa muuten jäähtyä kunnolla vuoassa ennen kumoamista...ja mulla voi olla rasvaset reseptit...he hee

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 18:29 täti sininen kirjoitti:
Juu anna jäähtyä kunnolla ennen kumoamista. Ei jää kiinni. Taikinassa täytyy olla kans rasvaa.
Ahaa, tuotapa (jäähdyttämistä kunnolla) mulle ei kukaan jällenmyyjä ole edes sanonut,kun olen valittanut kun ei toimi. Ei muuta kuin leipomaan =) <br><br>

Kuumimmat

Yhteistyössä