Sims 3 apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minkä ohjeen se käskee lukea? Vähän enemmän infoa?

Ei tunnu tuolle ongelmalle löytyvän pikaisella googletuksella ratkaisua. Helpline taitaa olla auki vasta maanantaina, sinne kannattaa varmaan soitella. Numero löytyy siitä pelin mukana tulleesta kirjasesta.

miulla tulee sama: tallennuksessa tapahtui odottamaton ongelma. Virhekoodi:12 Katso lisätietoa LueMinut tiedostosta. Se ärsyttää, kun kaikki muut voi yleensä tallentaa, mut heti kun teen lammikon, tai ihan pienenkin lätäkön tulee toi. LueMinut tiedosto tulee aina näkyviin kun asentaa simssin, mut nyt ei löydy mistään. yritän nyt vaan saada selville mikä on: virhekoodi:12 ...

Mun simssissä on latauksia, latasin ne toissa päivänä, siitä asti sims ei oo toiminut, kaikki simit joilla ei oo mitään uutta toimii, mutta uudet ei. Pääsen alottamaan pelin, heti kun nään simit niin ruutu pimenee noin 5 sekunniks, sen jälkeen se palaa takasin työpöydälle. Ja sitten jos haluun jatkaa pelii, niin sitä välilehtee ei enää löydy, jos haluu jatkaa pelii niin se pitää kokonaan alottaa alusta. Todella ärsyttävää. (the Sims 3)

Mun simssissä on latauksia, latasin ne toissa päivänä, siitä asti sims ei oo toiminut, kaikki simit joilla ei oo mitään uutta toimii, mutta uudet ei. Pääsen alottamaan pelin, heti kun nään simit niin ruutu pimenee noin 5 sekunniks, sen jälkeen se palaa takasin työpöydälle. Ja sitten jos haluun jatkaa pelii, niin sitä välilehtee ei enää löydy, jos haluu jatkaa pelii niin se pitää kokonaan alottaa alusta. Todella ärsyttävää. (the Sims 3)

Poista ne lataukset. Niis on varmaan jokin bugi.

Kyse ei muuten oo waretetuista peleistä, vaan toi sama ongelma tulee ihan ostopeleissäkin, jos on laittanut ne uusimmat päivitykset. Mulla oli sama ongelma ja löysin kyllä avun netistä. Kyseessä ei ollu minkään latauksen (siis lisäkaman) bugi, vaan se bugi on ihan siinä pelissä. Ea:n omilta engl. sivuilta löytyy helppiä, en nyt itse muista miten se ratkes. Muistaakseni siivosin kaikki seivitiedostot ja avasin uudelleen ja homma pelitti.

Meet vaan sinne taloon missä ne toiset asuu nii pystyt tapamaan ne ihan normisti. Mut onko missään semmosta koodia et sais luotua enemmän kuin 8 henkeä talouteen, ihan luo minut tilassa. Ja toinen kysymys vielä, mistä lue minut tiedoston löytää ? =)
Kiitos.

mulla ois yks kysymys ja tää oon tosi tärkee ! kun laitan pelaa simssiä siihen tulee "The sims 3 store-sisällöllesi on uusi päivitys. Haluatko ladata uusimman päivityksen?" painan aina kyllä mutta sitten se ei mene mihinkään niinku en pysty valitsemaan mitään niistä ja en saa sitä rastilla pois. En voi pelata ollenkaan simssiä ja minun pitää aina sammuttaa kone ettei se laatikko jää siihen. Haluaisin pelata simssiä mut se ei onnistu kun en voi painaa mitään ! Apua oikeasti :(

HEI! Tarttisin nopeesti apua!!!

Toinen simeistä jäi kiinni ku ryösti kaupan eikä se oo tullu takasin, siitä on kulunu yli vuorokausi.
Kokeilin toisella simillä ryövätä saman kaupan tosi monta kertaa et se ees pääsis samaan paikkaan ja tälleen, mut ei se ees jääny kiinni!

Poliisiasemallekkaa ei pääse muuta tekee ku hankkii töitä, postiin ei oo tullu mitään eikä toiselle ois soitettu tai mitään.

MITÄ PITÄÄ TEHDÄ!?!?!?!?!

Joo, mulla olis semmonen kysymys että jos oon ladannu Sims 2 ja siihen lisäosia, niin voinko ladata vielä Sims 3 niin, että voisin pelata välillä sims 2 ja Välil Sims 3 ?? :)

Koitan kirjautua The Sims 3 Storeen, mutta se väittää että 'Antamiesi tietojen perusteella et valitettavasti täytä tämän sivuston rekisteröitymisvaatimuksia.'

Että mitäs tässä pitäis tehä?!

:O

Yhteistyössä