sims 3 apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sims fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sims fani

Vieras
Kun asensin koneelleni the sims 3 lisäosan maailmanmatkaaja sitten kun yritän käynnistää sitä tulee "the sims 3 peruspeli ei ole yhteen sopiva lisäosan kanssa asenna päivitykset käynnistys-sovelluksen avulla" meen sinne käynnistys-sovellukseen niiin siellä lukee "peli on täysin päivitetty" eikä sitä voi päivittää ja nyt en ees voi pelata the sims 3 peruspeli ku tulee aina että virhe ja sitte toi teksti "peli ei ole yhteensopiva lisäosan kanssa...." osaako kukaan auttaa?

Minulla ei toimi enää koko Sims 3. :( Peli on ihan aito kaupasta ostettu, mutta kun menee pelaamaan sillä niin noin 10 minuutin päästä koko kone sulkeutuu ja käynnistyy uudestaan. :( Yleensä näin tapahtuu siinä simin luonti -kohdassa ja myös toisella koneella eli en usko, että näissä tietokoneissa on vikaa. On ihan riittävän tehokkaita simsin vaatimuksiin.

Kummatkin on ihan kaupasta ostettu ei laittomia yritän just asentaa uudestaan mutta aina se löytää sen "edellisen" asennuksen enkä saa sitä poistettua.... siihen poistamiseen apua?

Siun pitää päivittää se peli. Jos kaikki päivitykset ei ole järjestyksessä laitettu ennen uuden lisärin asentamista, se tekee just niin.

Myöhästähän se ilmeisesti nyt on, mut kuitenkin :)

• Tykkää
Reactions: Minskii
Minulla ei toimi enää koko Sims 3. :( Peli on ihan aito kaupasta ostettu, mutta kun menee pelaamaan sillä niin noin 10 minuutin päästä koko kone sulkeutuu ja käynnistyy uudestaan. :( Yleensä näin tapahtuu siinä simin luonti -kohdassa ja myös toisella koneella eli en usko, että näissä tietokoneissa on vikaa. On ihan riittävän tehokkaita simsin vaatimuksiin.

Sulla on tietokone rikki. Mulla oli sama ongelma, pahempana vaan. Koneen vaihto oli ainut mikä autto ongelmaan.

[QUOTE="vieras";23698160]Sulla on tietokone rikki. Mulla oli sama ongelma, pahempana vaan. Koneen vaihto oli ainut mikä autto ongelmaan.[/QUOTE]

Kaikki muut pelit toimii ja koko kone myös. Toisella tietokoneella sama juttu. Ainoastaan Sims 3 ei toimi. En millään jaksa uskoa, että voisi olla molemmat koneet rikki, varsinkin kun sitä toista on pidetty kuin kukkaa kämmenellä.

Mul on vähä sama tyyppine.. -.-' No:
Mul on peruspelin kanssa ongelmii. No aloitan pelaamisen pääsen pelaa. Luon perheen luon niille asunnon... Tallennan se jälkeen. Mutta kun yritän saada lasta siin ja sit kun raskaus alkaa tai jokin muu kone sammuu!!

Kun asensin mm. tuota samaa lisärii niin mulla oli vähän samantyyppinen ongelma, ellei ollut täysin sama.
Lisäosa vaati TS3 päivittämistä. Päivitin.
Vaati silti taas päivittämistä.
Taas päivitin, mut siltikin sano ettei ole päivitetty tms.
Mulla ei auttanu mikään muu kuin tuuri heh.
Päivitin TS3 pelin väh. 3 kertaa ellen 4 tai 5.
Sit käynnistin koneen uusiks ja taas vaati päivittämistä,
joten TAAS kerran päivitin ja muistaakseni vasta silloin toimi.
Tämä SAMA ongelma on ollut tämän,
sekä Unelmaduuni lisäosan kanssa ja mietin jo,
etten pelaa koko peliä kun menee niin säädöks...

En nyt muista kumman kanssa tämä oli, mutta toisen lisärin kanssa oli silleen, että vasta seuraavana päivänä päivitti sen oikein eli siis se päivitys meni perille ja sitten peli toimi.

Kun asensin Yöelämää ja Täyttä Elämää lisäosat, taas piti TS3 päivittää, mutta enään ei tullut sitä bugia, joka vaati uudelleen ja uudelleen ja uudelleen päivittämistä vaan se yksi päivitys meni läpi ja peli toimii. Minun kohdallani se päivitti jossakin vaiheessa (monen yrityksen jälkeen, mutta tässä välissä käynnistin koneen uudelleen ainakin kerran ja toisessa tapauksessa päivitys onnistui vasta seuraavana päivänä).

Pidän peukut pystys et menis se päivitys läpi! :hug:

Tänään sain ton The sims 3 pihaparatiisi kamasetti ja sit siin pitäää olla joku peruspeli?O.o............................... Jos joku tietää mikä se peruspeli on/mistä sen saa nii voisko kertoo mulle haluisin päästä pelamaan(:

Onks kellekkään käyny sims 3 lemmikit lisäosan kans että oot poistanu sen ohjauspaneelin kautta mut se on edelleen siel vaik se sims juttu väittää että se on poistettu