Sinä joka halusit keisarileikkauksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-.-

Vieras
Tarkoitan nyt lähinnä niitä jotka haluavat sen pelon takia. Etkö pelännyt leikkausta?

Mulla on nimittäin tilanne että synnytin ensimmäinen alakautta. Mulle on jäänyt siitä hirveä pelko. Mutta en mä halua leikkaustakaan. Ei nekään mitään täysin turvallisia ole.

En siis tiedä miten synnytän tämän koska en uskalla synnyttää mitenkään :D Pelkopolille onneksi pääsen.

Mietin vaan että miten jotkut uskaltaa automaattisesti toivoa leikkausta.

Kai sitä valitsis peloista pienemmän. Mulla taas se tilanne että mikäli joutusin taas synnyttään, en varmasti uskaltas edes yrittää enää alakautta ekan mentyä niin pieleen ja päättyen leikkaukseen. Haluaisin varmasti toisellakin kertaa suoraan sen leikkuun enkä edes yrittäs alakautta. Mua on leikelty niin paljon elämäni aikana ettei se asiana enää ole mikää peikko.

Minulle jäi suunnaton pelko ensimmäisen synnytysreissun jäljiltä ja tätä tokaa yritettiin toki ensin käynnistyksen avulla, mutta sitten iski niin kamala pelko päälle, että sain onnekseni mahdollisuuden sektioon. Enkä yhtään pelännyt sektiota. Olihan se tuttu toimenpide jo ekan syntymän ajoilta.

Nyt lisäksi kaikki meni niin nappiin kuin olla ja voi. Olin virkeällä tuulella heti leikkauksen jälkeen ja suhde vauvaan muodostui heti paremmaksi alkumetreiltä lähtien mitä kävi aikanaan ekan kohdalla. Lisäksi myös imetys onnistui alkumetreiltä lähtien tokan kanssa. Ekan kanssa imettäminen meni päin puuta ja hän oli pullovauva.

Kai sitä valitsis peloista pienemmän. Mulla taas se tilanne että mikäli joutusin taas synnyttään, en varmasti uskaltas edes yrittää enää alakautta ekan mentyä niin pieleen ja päättyen leikkaukseen. Haluaisin varmasti toisellakin kertaa suoraan sen leikkuun enkä edes yrittäs alakautta. Mua on leikelty niin paljon elämäni aikana ettei se asiana enää ole mikää peikko.

Mua on leikelty myös niin paljon että en sen takia haluaisikaan enää yhtään ylimääräisiä leikkauksia. Toki jos tilanne sen vaatii niin ilman muuta mutta että haluaisin välttämättä leikkauksen.. niin ei..

Yhteistyössä