Sinä joka olet tehnyt itse vauvasi soseet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletko laskenut paljonko siinä säästät?

Mä muistelen et joku olis joskus laskenut ja summa oli huima.

Tuli vaan tuosta toisesta ketjusta mieleen.

Itse teen tälle tokalle itse mutta en ole saanut aikaiseksi laskea paljonko siinä säästää.

Eikä kyllä niin väliksikään mutta ihan mielenkiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
en ole kyllä laskenut, mutta en kyllä tehnyt niitä itse edes sentakia että siinä säästäis. toki se on kiva bonus siinä =)

Siis en minäkään niitä siksi tee. Vaan siksi että tiedän mitä vauvani syö ja KUNNON ruokaa.

Mut herätti mielen kiinnon tuo et paljonkohan sitä aikoinaan on esikoisen soseisiin työntänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
en ole kyllä laskenut, mutta en kyllä tehnyt niitä itse edes sentakia että siinä säästäis. toki se on kiva bonus siinä =)

Siis en minäkään niitä siksi tee. Vaan siksi että tiedän mitä vauvani syö ja KUNNON ruokaa.

Mut herätti mielen kiinnon tuo et paljonkohan sitä aikoinaan on esikoisen soseisiin työntänyt.

*mielenkiinnon .. :D

kyllä niihin valmiisiin menee hirveitä summia, meillä lähikaupassa se yksi 8 kk ruoka maksaa 1,19 euroa, niitä pari päivässä, plus maidot, välipalat ja puuroa, tarjoan toki jotain itsetehtyäkin, ja kohta alamme siirtyä niihin kokonaan kun neiti saa syödä samaa kuin me muut- mutta varmasti siis säästää...

Yhteistyössä