joo kun ensin mulle ilkuttiin että narsisti-ex, hahhahhaa, että kyllä minä kannan vastuuni tekemisistäni ja minä en kyllä syyttele muita ja mene hoitoon jne. mä olen hädin tuskin hengissä selvinnyt ja sitten ilkutaan että joo "narsistihan" se taas on asialla. no niinkuin todettu, jotkut saa turpaan, toiset pääsee hengestään ja kuten esim. Lauerma osuvasti arvioikin, on nämä usein luonnehäiriöisen tekosia, joita siis keskuuudessamme elää ja meitä uhreja myös palstailee täällä mutta joo ei ole narsisteja ei mutta muistakaa itekin sitten kun joku tekee teille oikein todella pahaa että mitä tulikaan silloin joskus sanottua. ja te jotka sanotte että hei kaikilla on vaikeeta, on toki mutta on ihan eri asia olla esim. töistä stressaantunut tai tympiintynyt kun puoliso ei kuuntele tai ymmärrä kun pelätä pahimmillaan lapsensa menettämistä tai jopa henkensä puolesta. oikeasti ihmisillä on niin eritasoisia vaikeuksia yhtään vähättelemättä kenenkään tilannetta. miettikää kuinka helppoa esim. Tarja Smuralla mahtaa olla, tai Tauskin exillä, tai sitten niillä jotka menettävät omaisensa. Ei Tyrnävälläkään oltu syrjäytyneitä, ei Bulevardilla tai muuallakaan ja silti, silti te täällä ilkutte tietäen että ei, ei ole kuule mitään sellaista pahaa että katkera ex haukkuu ja oma vika. no missä luulette uhrien olevan? me olemme ihan tavallisia ihmisiä keskuudessanne, siellä ruokakaupassa, täällä palstalla eikä se päällepäin näy! neuvolassakin terkka sanoi kun aloin tilittää että hän ei olisi minut ja lapsen nähtyään ikinä uskonut mitä ollaan koettu. mutta te täällä tiedätte, ilkutte ja tyrmäätte ja vähättelette, tiedätte kaiken mutta siten ette oikeasti yhtään mitään.