Sinistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kävelin linja-auto pysäkiltä kotiin päin. Puuduttavan työpäivän jälkeen. Jotain lomautus hömppää. Ilmottauduin heti että minut saa lomauttaa heti. Arvasin heti se on vain jotain paskaa jota työnantaja yrittä että porukka ei pullikoi. Ovat vaan nöyriä. Minulla ei ole väliä ei velkaa. Ei luottokorttia. Ajattelin kunhan pääsisi lomalle. Ostaisin matkan Kreikkaan ja joisin Ouzoa. Mutta jatkoin kävelyä. Pujahdin parkkipaikan kautta takapihalle ja menin terassin kautta sisälle. Nyt käsi jääkaapille ja pullo kaljaa niin kuin Erkka Makkonen laulaa. Sillä saa vaikka mailman pelasttua. Evakko oulut aukesi kunnon sihalluksella. Olin juuri nostamassa pullon huulille kun kuulin ovikellon soivan. Ei perkele kuka hiritsee minua otin kunnon kulauksen evakko olutta ja kävelin ovelle ja avasin se. Moi kuului tuuthan illan yhtiökokoukseen hän sanoi. En tule vastasin, olen vuokralainen. Maksan 430€ kuukaudessa vuokraa ja asun tässä sanoi. Mies katsoi minua hölmistyneenä. olin laittamassa ovea kiinni kun mies laittoi käden väliin. Minulla on tässä valtakirja jossa sinut on valtuutettu edustaa tän kämpän osakkeita. Kokous alkaa kello 18.30. Sun vuokra nousee varmasti jos et tuu tä koskee kaikkia. Haista huilu sanoin , mitä tä on ei multa kysytä mitään. Me tullaan hakee sunt jos et tuu isännöitsijä sanoi. Paiskasin oven kiinni ja join pullon loppuun. Perkele meen sinne mutta en selvänä. Kävelin jääkaapille ja avasin 3 kaljapulloa . Nä juon ainakin. Istuin tuolille ja laitoin TV:n päälle. Jotain politiikka voi että. Käänsin kanavaa samaa juttua. Joku poliitikkoa oli tönäisty ja hän oli pahoittanut mielensä. Sammutin TV:n ja laitoin Stereot soimaan kunnon 80 luvun stereot 2 x 60 w niinkuin armeija ystäväni sanoi. Kaivoin pahvilaatikostä Pelle Miljoonan LP: . Nyt alki tykitys. Kunnon rahiseva LP ja Pelko ja Viha. Gapriel loppui ja lähdin kokoukseen. Isännöitsiä aloitti kokouksen luki viime kokouksen pöytäkirjan, ja sitten mentiin päivän asiaan. Joku katto remontti. Voi perkele mitä minä täällä teen. Nousin ylös ja lähdin ei se mulle kuullu . Jos on remontti niin on remontti irtisanon vuokrasopimuksen jos se häiritsee minua. Kävelin terassille ja istuin tuoliin. Ilta aurinko lämmitti viellä. Kohta tulee Elokuu ja kesä loppuu siinä oli minun murheet. Naapurin rouva tuli kyselee kokouksen asioista. Vastasin kohteliaaasti en tiedä. Lähdin pois. Ne varmaan puhuu siellä pitkään hän sanoi. Viime kokous venyi kello 22. Istuin hetken terassilla kun naapurin rouva kysyi maistuisiko Punaviini tai Lakka likööri. Likööri maistuisi sanoin. Hentken päästä naapuri rouva tuli Viini lasi ja lasi liköriä mukanaan. Mitä juhlitaan kysyin. Kesää hän sanoi. Alkoi loma. Lomauttivat minut ainakin 3 kuukaudeksi. Vähenttävät sairaalasta henkilökuntaa. Niillä on pulaa rahasta. Pidän ensin lomani sitten alkaa lomautus. Meillä on kans sama juttu tulossa sanoin pomo pelotteli sillä. Mutta veikkaan että niitä ei meille tule. Haluavat vain pelotella. Meille tä on totta Tiedän että osa porukasta lähtee muualle. Eivät tuu enää takaisin.

Oosaavalle väelle on kysyntää hän sanoi. Keskustelimme lomautuksista. Ja työttömyydestä. Ja hän haki toiset lasilliset.
Naapurin mies tuli seuraamme. Loppuiko kokous kysyin ei loppumut siellä ne riitelee katon väristä. Remontti markaa perkeleesti ja ne riitelee väristä. Hän viellä kirosi. Nyt pitäis vetää kännit että rauhottuisi, hän lisäsi. Naureskelin naapurin rouva haki ison lasillisen viiniä. Joi sen parilla kulauksella ja käveli sisälle. Pian hän tuli takaisin tysi lasi kädessä. Otatko sinä viellä hän kysyi. Ei kiitos minulla on huomenna työ päivä. Juttelimme viellä hetken ja lähdimme koteihimme. Laitoin terassin oven kiinni ja kaaduin sängylle.
Perjantaina pomo kysyi minulta voinko jäädä yli töihin. Työ päivän jälken menin pomon luokse. Annetaan muiden lähteä ja laitelaan kaikki kuntoon sitten ruvetaan hommiin. Porukka hävisi nopeasti kello 15.45 ei paikalla ollut kun me. Kannetaan ton arkiston kansiot vanhaan Hiacen. Pakattiin kansiot muuttolaatikoihin ja kannettiin ne autoon. Mitä sinä näitä kuskaat kysyin. En sano, pitäisi kaivata maahan tai polttaa mutta en tiedä. Hän vastasi. Kun olimme valmiit Hän antoi verstaan avaimet. Sä otat ensi viikolla mun paikkani. Ei tarve Hämäläinen hoitaa homman mutta tuu hyvissä ajoin ja aukaise ovet. Lähde viimeisenä ja sulje ne. Hämäläisellä on kans avaimet mutta hän hoitaa työn johdon ja tilausten valmistumisen. Tossa on ensiviikon korvaus hän ojensi pikku nipun20€ setelleitä. Tossa on viellä mun puhelin. Moikka Ja hän hyppäsi Hiaceen. Laitoin kaikki ovet Lukkoon ja kävelin linja-auto pysäkille. Kotiin päästyään naapuri tuli moikkaa. Tiedätkö mihin Risto on lähtenyt se sun pomo. En tiedä vastasin. Mulla on sen puhelin mutta ei se oo soinut. Kaivoin sen taskusta. Se oli äänettömällä sanoin. Se on mun muijan veli lisäsi naapuri. Katsoin puhelinta ja siellä oli 10 ei vastattua puhelua. Mulla ei oo työ aika ja nä on kaikki sinulta ja sen vaimolta. Se anto tän mulle sanoin. Ei sanomut mitään. Voi perkele sen muija on hermostunut mä soitan sille sanoi naapuri. SElasin viellä puhelut, kaikki tosiaan oli naapurilta ja sen vaimolta. Pian naapurin vaimo tuli kysele veljestään. Sanoin että auttelin hätä töiden jälkeen siivoamisessa ja sitten se lähti autolla. Luulin että kotiin. Niiden piti tulla tunti sitten tänne. Mutta Risto on hävinnyt. Arvasin että pomolla oli jotain bisneksiä josta piti olla hiljaa joten en puhunut mitään. Sanoin että meen tekee ruokaa. Tunnin päästä naapuri koputti terassin ovea. katsoin lasinläpi. Siellä seisoi Naapuri sen sisko ja muija. Avasin oven ja kävelin jääkaapille ja otin olut tölkin. Norlands Guld Laiva lärväisiä. Pian vierelläni oli 3 kovaäänistä aikuista. Pääsin livahtamaan terassille ja istumaan tuolille. Avasin tölkin ja maistelin sitä. Itkuinen pomon muija ja naapuri kysyivät kysymyksiä. En kuunnellut nyökkäsin ja maistelin olutta. Olkaa nyt hetki hiljaa sanoi Riston sisko. Mitä sinä tiedät hän kysyi minulta. En mitään vastasin. Risto antoi mulle avaimet ja moikkasi lähti Hiacella jonnekkin. Käski avaa verstaan ovet ensiviikolla ja sulkea ne työpäivän jälkeen. Sen puhelin on mulla siihen ei kannata soittaa, siinä kaikki. Etkö muka tiedä muuta kysyi Pomon muija. En vastasin. En ole oikeen koskaan jutellut edes kunnolla häneen kanssaan. tehnyt vain työni. Hämäläinen kuulema hoitaa kaikki asiat ensiviikolla. SE oli taika sana kolmikko katosi salamana. Hain pari kaljaa jääkaapista ja jatkoin istuskelua.
Lauantaina naapurin muija tuli viellä kysyy jotain sanoin vaan en tiedä. Istuin terassilla kun siihen tuli noin 35 - vuotias siniseen leninkiin pukeutunut nainen. Esitteli itsensä Riikaksi. Olen tämän asunnon omistaja ja sinä taidat olla vuokraaja. Nousin ylös ja kättelin ja esittelin itseni. Pyysin häntä istumaan. Ei kun mennäänkö sisälle hän sanoi. kävelin ja aukaisi hänelle oven. Suljin oven ja terassin puoleisen ikkunan. Nyt voimme puhua sanoin. Olen Riston sisko niin kuin naapurikin. Tiedän missä Risto on hänellä on kaikki OK. Hoidat vaan kaikki töissä niinkun hän pyysi. En ilmoita mitään kenellekkään ja älä sinäkään. Ristolla on kaikki hyvin. Se tulee viimeistään viikonpäästä takaisin. Onko sulla sen puhelin. On on sanoin. Risto käski vastata ainoastaa työaikana tuleviin puheluihin nyt se on äänettömällä. Joo niin me sovittiin. Sanoi Riikka. Missä olisi lounas ravintola Riikka kysyi. Mä voin tulla näyttää sanoin. Tä on pieni taajama mutta moottoritien varressa on ostos keskus sieltä saa ruokaa. Sanoin. Kävelen sieltä takaisin. Laitoin terasin oven lukkoon ja poistumme pihalle. Riikalla oli sininen Camel Toe BMW. Tän kyllä kaikki huomaa sanoin. Niin Riitta vastasi neuvoin hänet ostoskeskuksen pihalle. Tuu mukaan hän pyysi minä tarjoon hän sanoi. Kävelimme ketju ravintolaan. Juttelimme työpaikastani ja muita työntekijöistä. Sanoin en paljon juttele teen työni ja meen kotiin. Eronnut

Niin minäkin sanoi Riikka. Söimme ruuat ja olin kotiin lähdössä. MItä teet illalla Riikka kysyi. Meen kotiin ja katson varmaan TV:tä. Lähetkö juhliin hän kysyi. Ei mulla taida olla sellaisia vaatteita sanoin. Tossa on Dressman siellä on Riikka sanoi. Ennen kun kerkisin kieltäytyä hän veti kädestä sinne. Riikka jutteli myyjälle joka haki 2 tumma pukua. Pyysi sovittamaan. Ensimmäinen oli minusta ihan hyvä mutta myyjä pyysi viellä koittaa toista joka oli aivan nappi suotitus. Hän vielä haki valkoisen paidan. Tuleeko viellä kravaatti hän kysyi. Ei tule vastasin. Myyjä pakkasi puvun sukat ja paidan isoon muovikassiin. Mikä on kenkäsi koko 42 sanoin Eccot ainakin sopii. Riikka käveli kenkäkauppaan ja otti 42 eccot hyllystä ja näytti minulle sopiiko nämä. nyökkäsin. Riikka maksoi kengät ja lähdimme autolle. Et maksanut ollenkaan pukua sanoin. Riikka kääntyi puoleeni Olen ollut useita vuosia Dressmannilla töissä ne tuntee minut. Laskuttavat kyllä. Sitäkö sinä teet kysyin vähän kaiken laista hän sanoi ja laittoin muovikassin takapenkille. Hän lähti ajaa. Mihin mennään kysyin. Juhliin Paraisille Meren rantaan siellä on sauna johon pääset suihkuun kaikki muu tarpeellinen. Enhän minä tunne siellä ketään. Kyllä tunnet minut ja Riston. Mutta älä kysy sitten mitään Ristolta miksi hän on tavoittamattomissa.
Ajoimme meren rannalle pellolle oli tehty parkkipaikka autoille. Riita avasi ovensa ja otti muovikassin takapenkiltä. Ojensi sen minulle tuolla rannassa on hirsi sauna. Siellä pääset pesulle. Tuu sitten tuonne huvila lähelle siellä on iso teltta sinne sitten. Kävelin saunalle moikka sin muutamalle vastaantulijalle. Avasin oven muutama vaate myttyrä oli penkillä. riisuiduin ja avasin suihkuhuoneen oven. laskin päälleni vettä seinä suihkusta ja Avasin saunan oven. Onko olutta kuului, ei ole sanoin. Hakisitko jääkaapisa pukuhuoneesta tuo toinen toinen mies pyysi. Käännyin ja hain jääkaapista 3 olutta. Otin viellä pefletin telineestä. Avasin oven uudelleen ja ojensin miehille oluet. Istun lauteille ja avasin oluen. Heitänkö löylyä. et heitä sanoi toinen miehistä nyt juodaan rauhassa nämä. Ilmaan sun löylyn heittoasi. Ensimmäinen olut maistui hyvälle. Miehet esittelivät itsensä. Sanoin kyllä nimeni ja join oluen loppuun. Miehet menivät suihkuun kun suihkut hiljenivät menin pesulle. Otin korista pyyhkeen ja kuivasin. Pukuhuoneessa miehet kinastelivat ja antoivat olut tölkin käteen. Join sen rauhassa ja kuuntelin kinastelua. Kinastelivat Mersun ja BMW paremmuudesta. rupesin pukemaan vaatteita. Sulla taitaa olla tullut viimehetken kutsu. Joo tulivat kotoa hakee. sanoin. Laitoin puvun päälleni. Ota meitä toinen sanoi mennään kun Kasper, Jesper ja Joonatan saman aikaan. Miehillä oli mustat puvut todella tyylikkäät. Kävellimme rinnakkain ylös lyhyttä mäkeä. Riikka tuli vastaan ja tarttui kädestä. Ihmettelin mitä tämä on mutta olin hiljaa. Risto vähän hermostui kun kutsuin sinut tänne. Se ei tiedä voiko sinuun luottaa. Ota vaan rennosti niin kaikki menee hyvin. Riikka piti viellä hetken kädestä. En jaksa esitellä porukka nä on mun ja Riston ystäviä ne ymmärtää mitä vaitiolo tarkoittaa. Tuolla teltassa on juomaa ja syötävää. Kävellään sinne teltassa todella oli syötävää. Ota mitä syöt. Sisällä on tv huone ja kirjasto ja pari wc:tä lisäksi tuolla on pari väliaikaista. Mä käyn sisällä Riitta sanoi. Katselin tarjoilu pöytää otin lautasen ja laitoin siihen savukalaa. Otin vicy pullon toiseen käteen ja istuin puutarha pöytään. Pian paikalle tuli 55 nainen. Ai sinä oletko Riikan poikaystävä. Ihan komia mies olet. En sanut mitään vaan tervehdin nainen istui saman pöydän ääreen ja joi lasista viiniiä. Mistä se Riikka sinut on löytänyt hän kysyi. Tuli kotoa hakee sanoin ja jatkoin syömistä. Ei kun missä hän näki sinut ensimmäistä kertaa. En kerinnyt vastaamaan kun hänen puhelin soi. Söin lautasen tyhjäksi ja laitoin sen roskiin Otin käteen ison leivän palasen ja kävelin huvilaan utelaisuuttani. tervehdin kaikkia vaikka en ollut heitä nähnytkkän ala kerrassa oli todella kirjastoo ja kunnollinen tv huone. Siellä istui mies katselemassa jalkapalloa. Istuin tuoliin ja join vichyä. Ruotsin liiga sanoi mies. Tervehdin ja jäin katselee. Haittaako jos poltan kysyi mies. ei ollenkaan vastasin. Hän sytytti uhuen pikku sikarin. vartin päästä Riikka tuli huoneeseen. Arvasin että olet täällä. Hän istui viereeni. Tarviitko jotain. En taida sanoin. Mutta jos kerrot mistä saan oluen. Annan sulle sen Riikka nousi ylos ja aukaisi TV tasona olevan kaapin oven jonka takana oli jääkaappi ja toi sieltä oluen siinä on ja istui viereeni. Siellä on lisääkin jos maistuu. Kyllä tä varmaan saa mulle riittää sanoin. Mä käyn auttamassa emäntää hän sanoi ja poistui huoneesta. Riikan poistuttua Mies kysyi otanko Wiskyä. Hän avasi kaapin ja kaatoi pullosta 2 lasiin. Kävin hakemassa lasin ja skoolattiin.

Maistui todella pehmeältä. Istuin takaisin tuoliin. Olin tuskin istunut kun Risto tuli huoneeseen. Ootko kertonut vaimolle tai sun naapurille jotain. Hän kysyi. En ole ota rauhallisesti En ole sanonut mitään ja sun puhelin on kotonani. Sun siskosi mut tänne toi väkisin jallitti minut mukaa. En olisi varmaan tullut jos olisin tiennyt että sinä olet täällä. Joo Sanoin kyllä Vaimolle että oon viikon työmatkalla. Hän sanoi. En edes halua tietää miksi olet tahtonut kadota. Eikö hän tiedä tästä paikasta kysyin. Tietää mutta ei se osaa nyt tänne tulla. Tällä on yksityi tilaisuus. Oo sitten hiljaa tastä että näit minut. Juu juu sanoin ole ihan rauhassa. Risto poistui yhtä nopeasti kun tulikin. Istuskelin ja join wiskeyn loppuun. Riikka tuli viereeni nyt voidaan olla vähän aikaa kahdestaan hän sanoi ja nojasi minua. Piti oikeasta olkavarresta kiinni. Vietkö mut kohta kotiini kysyin. En kun vien minun kotiin hän vastasi. Lähdetään hän nousi ylös ja ve kädestä pitäen ulos. Haen vaatteeni saunasta sanoin käveltiin saunaan ja siitä autolle asutko kaukana kysyin. Näät sitten. Ajoimme Kaarinaan ja käännyimme vanhaa 1 tietä Helsinkiä kohde. Alle 30 minutin päästä olimme kerrostalon pihalla Ja hyppäsin pois autosta. Riikka ajoi auton autotalliin ja menimme kerrastalon 1 kerrokseen. Siisti kaksio. Nyt nukkumaan Riikka sanoi ja heitti vaatteensa lattialle ja meni sänkyyn. Otin itseltäni vaatteet pois ja laitoin ne tuolin päälle ja kävin wc. ssä. takaisin tultaessa Huomasin Riikan nukahtanen. Nappasin kylpyhuoneesta kylpytakin päälleni ja katelin huoneistoa. Siisti kaksio ei mitään IKEA tavaraa. Otin jääkaapista smirnoff icen ja istuin sohvalle.

Aamulla heräsin kun Riikka herätti minut. Olin nukahtanut sohvalle. Taidettiin kummatkin olla väsyneitä sanoin. Niin oltiin hän vastasi. Lähetään siivoo sitä huvilaa hän sanoi. Siellä on aamiaista e tarvitse täällä tehdä. Laitoin housut jalkaan ja hain muovikassin autosta. Laitoin normaalit vatteet päälle. Riikkalla oli Farkut jalassa. Ajoimme huvilalle. Paikalla oli 55 nainen ja mies TV huoneesta Siivosimme paikkoja. Haukkasimme välillä jotakin ja jatkoimme siivoamista. Ilta päivällä paikka näytti siivotulta. Istuimme keittiössä Minä join cola juomaa muut kahvia. Tässä on mun uusi poikaystävä ja nä on mun Äiti ja Isä. Riikka sanoi. Katsoin Riikka. Eikö multa kysytä mitään sanoin. Ei hän vastasi ja meitä on kolme yhtä vastaan. Riikka vastasi. Pyörittelin päätäni. Mies nousi kelpaako vävy se eilinen wiskey. Kyllä. Mies kävi hakemassa meille wiskeyt. Wiskeyn jutuani Riikka sanoi että nyt lähdetään. Mihin me olemme menossa kysyin? En ole saanut pitkään aikaan miestä ja nyt mulla on poikaystävä mennään minun luokse. Ajoimme Riikan asunnolle. Oven aukaisuaa Riikka suuteli minua pitkään. Kaaduimme eteisen lattialle. Rakastelimme puoliksi kenkien päällä. Jäimme hetkeksi vierekkäin hikisenä päivän siivouksesta ja nyt vähän myös hiekkasena kenkien tuomasta sannasta.

Hieno tarina, nautinto lukea, hieman kuin kieli poskessa kirjoitettua Veijo Mereä. Minullakin olisi tarinan ainekset, kun lukiolaispoikana kesätyöpaikan pomo kutsui minua erään työviikon päätteeksi kotiinsa. Siellä odotti pomon nuori vaimo, jonka olin jo tavannutkin, ja valmiiksi lämpiämään pistetty sauna. Kun virvokkeita oli nautittu, suolapalat, oli saunomisen vuoro. Siinä oli pupu mennä pöksyyn, sillä rouva tuli mukaan kolmanneksi, asetteli liinat lauteille pakaroittemme alle, kumarteli ja pyllisteli, ja minä en tiennyt mihin silmänsä pistäisi. Varsinkin kun huomasin pomon tarkkana seuraavan tilannetta. Enhän minä silloin sitä tilannetta tajunnut, että se saattoi olla järjestetty juuri minua varten, kaikkien meidän kolmen iloksi. Ainakin pomo tuntui viihtyvän, ylpeänä, ehkä hieman ilkeänäkin esitteli rouvaansa. Että katso poika ihan rauhassa vaan, tuommoista tavaraa minä nain.

Kiitos palautteesta. Mulla toi alku aina lähtee vähän laukalle. Välillä sitä tulee ja tulee. Oikeasti jättäisin jättäisin sexi asian vielä pienemmälle huomiolle. Mutta kun tänne pitää kirjoittaa sexi tarinoita niin sitäkin pitää olla siteeksi mukana.

Yhteistyössä