Sinkut, miten te tyydytätte seksuaaliset tarpeenne? Moralistit voi pysyä poissa tästä ketjusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";25709072]Niin kiintymystä ja välittämistä, mutta ihastunut ei kannata olla.[/QUOTE]

Niin, onhan siinä riskinsä. Ihastumisen ja muun välittämisen rajakin on veteen piirretty viiva.

Juu vakihoidostaan kannattaa tykätä, siis pitää hänestä. Hänen pitää olla miellyttävä, mutta jos menee ihastuksen puolelle, se juttu loppuu lyhyeen, mikäli tunteet ei ole samanlaiset. Meillä halataan ja kosketellaan, mutta seksin jälkeen ei hempeillä, eikä liikuta julkisesti yhdessä. Liiat tunteet tekisi tästä kaikesta liian rassaavaa, varsinkin kun hoitoni on tässä vuosien aikana pari kertaa seurustellut. Juu, on vääri, mutten ole "veljeni vartija". Olen suhteen lopettanut aina kun olen asiasta tiennyt enkä ole tehnyt aloitetta, mutta kun hän sen on tehnyt, olen päättänyt, ettei ole minun asiani. Eikä tulisi mieleenkään esim hänen tyttöystävälleen tilittää asiaa, en saavuttaisi sillä mitään. Voitte tuomita minut, mutta minä uskon, että jos hän ei voi halujaan hallita, hän ei ole riittävän innostunut naisestaan. Hän lopettaa kyllä kun se oikea tulee hänelle vastaan. Eikä olla lapsosia, ikää noin 40.

[QUOTE="heh";25709305]Tytsi nyt on niin kokematon että puhuu mitä muiden on kuullut sanovan[/QUOTE]

Aika monen mielipiteet rajoittuu vain niihin omiin kokemuksiin niilläkin, joilla niitä kokemuksia on. :p Kaikki suhteet on erilaisia.

Olin kaiken kaikkiaan n. vuoden sinkku, puolet siitä raskaana, toisen puolen yh:nä. Ei, en edes ehtinyt baariin asti siinä vaiheessa saati ajatellut sellaista, joten ilman oltiin. Sitten löytyikin mies.

[QUOTE="Suski";25708966]Herraisä, et harrasta lapses isän kanssa seksiä ikinä!!!??? Mitäs mies siitä tuumaa, ei varmaan ole suhteeseen liian tyytyväinen!!!???[/QUOTE]

No lasten isä harrastaa kenties seksiä nykyisen puolisonsa kanssa, olemme siis eronneen aikoja sitten, kun vielä tuota nuorempaa odotin.

[QUOTE="a p";25709684]Kysymykseni olikin niille joilla niitä seksuaalisia tarpeita on.[/QUOTE]

Näin miehenä minun on kyllä vaikea hahmottaa naisten seksuaalisia tarpeita. Vaimollani niitä ei ainakaan ole! ;)

[QUOTE="vieras";25709648]No lasten isä harrastaa kenties seksiä nykyisen puolisonsa kanssa, olemme siis eronneen aikoja sitten, kun vielä tuota nuorempaa odotin.[/QUOTE]

No enpä tuota eroa ihmettele jos vaimo on noinkin kiinnostunut seksistä.

Useampi vuosi on mennyt jo ihan oman kivan pitämisen kanssa ja oikeastaan näin ei ole yhtään huonoa. Baarit ja yhden illan suhteet ei innosta, parisuhdettakaan en oikeastaan halua. Lapsi vie kaiken ajan ja ei mulla riittäis voimia huolehtia parisuhteesta. En ole kyllä koskaan ollut kovin seksuaalinenkaan eli 1-2 krt kuussa riittää mulle tosi hyvin ja välillä voi mennä parikin kuukautta, ettei tule edes mieleen puuhastelut.

Mulla on olemassa kaksikin eri miestä, joitten kanssa harrastan seksiä silloin tällöin. Molemmat varattuja, joten ei pelkoa että tulisi suhdetta :) Sitten tietysti oma lelulaatikko ;)

[QUOTE="a p";25708967]Seksisuhteessa ei kannata olla ihastunut. Seksisuhde on vain pelkkää seksiä ja tunteet vain sekoittaa tilannetta. Siinä vain satuttaa itsensä. Nimimerkillä kokemusta on.[/QUOTE]

Tiesitkö, että on olemassa muunkinlaisia suhteita kuin puhdas seksisuhde ja tyypillinen parisuhde?

Nyt oon ollu noin neljätoista kuukautta ilman miestä ja ilman seksiä, siitä seitsemän raskaana. Ennen olin melko seksuaalinen ja sinkkuaikoina oli sekä pidempiä että ihan vaan satunnaisia säätöjä ja tarvittaessa sit omaa kivaa. Nyt ku tilanne on niin toivoton miesrintamalla ton pikkumiehen vuoksi ei oikein viiti edes runkata ku muistaa vaan et mitä ei saa. Siispä syön, plus 20 kiloa tässä vaiheessa joten saattaa tulla piiitkä selibaatti. huoh.

Omaa kivaa, seksi on huonoille runkkareille.

No ei vaan oishan se mukava saada melaa mekkoon, mutta ei ole kumppania enkä harrasta seksiä ilman tunteita. Siispä ei tule mun kohdalla kuuloonkaan seksisuhde.

[QUOTE="daenerys";25712053]Tiesitkö, että on olemassa muunkinlaisia suhteita kuin puhdas seksisuhde ja tyypillinen parisuhde?[/QUOTE]

Niinpä. Seksisuhteeksi moni varmaan nimittäisi sellaistakin suhdetta, jossa molemmilla osapuolilla on tunteita toisiaan kohtaan, mutta eivät seurustele sanan perinteisessä merkityksessä. Musta taas seksisuhde kuulostaisi aika kylmältä sanalta kuvaamaan tuollaista suhdetta, jossa on romanttisiakin tunteita mukana ja suhteeseen sisältyy mahd. muutakin kuin seksiä. On olemassa muunkinlaisia suhteita kuin yhden illan suhteita, seksisuhteita ja seurustelua. Kaikkea tuosta välistä. Kaikki kun eivät halua sellaista tyypillistä parisuhdetta vaikka olisikin toiseen ihastunut. Pääasia, että molemmat haluavat samoja asioita suhteelta eikä kukaan tule huijatuksi tai hyväksikäytetyksi. Satutetuksi tulemisen riski on totta kai aina, kaikenlaisissa suhteissa. Mitään ei kuitenkaan saavuta, jos ei ota riskejä. :)

Viimeksi muokattu:
Vain palstalainen voi esittää kysymyksen, onko itsetyydytystä harrastanut vielä neitsyt. :laugh:

Ei se kovin omituinen ajatus ole. Neitsyys on hyvin häilyvä käsite. Jotkut pitävät neitsyenä esim. anaaliyhdyntää tai suuseksiä harrastanutta. He siis ajattelevat, että nainen on niin kauan neitsyt, kun hänellä on immenkalvo. Monet muut ajattelevat, että neitsyys menee kun harrastaa seksiä. Mutta mitä kellekin on seksi? Riittäkö suutelu, hyväily tai suuseksi neitsyyden menettämiseen? Entä jos sormettaa immenkalvonsa puhki? Onko sitten enää neitsyt?

Yhteistyössä