Sinne lähti me&i:lle iso tilaus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annabuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annabuu

Vieras
Kääk,200e tais lähemmäs mennä.Nyt vaan innolla oottelemaan postia sieltä.Mitä muut on tilannu?

Mä sain viime viikolla turkoosit pususammakko haalarit ja pususammakko bodyn,on tosi ihanat!

Nyt tilasin vielä noi haalarit ruskeina ja sitte sen auto bodyn,vauvan unirätin,ruskeet ja pinkit frotee housut,liikenne ruuhka mekon,punapohjasen auto t-paidan ja vielä muutamia pojan juttuja.

Typerää kun ei oo pitkähihasia kevät mallistossa ollenkaan,niinku trikoo paitoja.Muutenkin mallisto ei oo ollenkaan niin ihana nyt kun esim.viime syksynä.Jotenki väritöntä paljon ja tummia sävyjä.=(

Mitä muut me&i fanit mieltä mallistosta?

Mitä ne pitkähihaiset trikoopaidat maksaa normaalisti? meinasin niiden hintaa katsoa, mutta ei ole koko kevätmallistossa yhtään niin jäi selvittämättä.

Mun mielestä taas oli kiva mallisto. Mm se turkoosi volkkaripaita. Usein oon huomannut, että niillä on joku kuosi joka on kiva muuten, mutta väri on vähän mitäänsanomaton. Nyt sellainen oli just se geishatunika. Siniharmaa on jotenkin vaisu. Jos olis ollu vaikka musta tai tummansininen olisin varmaan tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
pietin yhet kutsut ja se riitti :( vaateet ihan ok mutta esitteliä ei.... ja se laskutuslisä hommeli oli viiminen "niitti" ei kiitos enää

Sehän harmi.Mikä siinä esittelijässä oli vikana?Mä en ite pidä ikinä kutsuja koska en saa väkeä paikalle.Tilaan muuten vaan yhden myyjän kautta aina.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
Mitä ne pitkähihaiset trikoopaidat maksaa normaalisti? meinasin niiden hintaa katsoa, mutta ei ole koko kevätmallistossa yhtään niin jäi selvittämättä.

Jos en väärin muista,oliskohan ne 24-26e? :)

Alkuperäinen kirjoittaja annabuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:

Jos en väärin muista,oliskohan ne 24-26e? :)

Ok. Kiitos :) Jotain tuollaista itsekin ajattelin, mutta kun juuri kuuli että ovat "useamman kympin paitoja, joita ei voi päiväkodissa pitää hintansa takia" niin kiinnostuin asiasta. Ihan normihintaisiahan nuo sitten ovat. Voisin itsekin joskus ostaa :D

Niin ja siitä kevätmallistosta vielä sen verran, että meidän tyttö haluaisi sen volkkaripaidan :)

minusta meandilla on se vika, että mallistot ovat hyvin "poikavoittoista". vaikka kuinka sanotaan, että on unissexia, mutta ei meidän prinsessakauttaan elävä tyttö halua mitään autokuvioita tai sinistä vaatetta. viimeksi olisin ostanut sen talo-kaupunki -tunikan tytölle ja silloin ei enää ollut saatavana. nyt en edes viitsinyt vaivautua katsomaan tilaamismielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja minja:
Eihän nuo vaatteet nyt edes ole hienoja mun mielestä!! Mieluummin ostaisin hennesiltä 200?lla :D

Niin,maku asiahan toi. :D Mä pidän noita laadukkaina vaatteina jotka kestää pitkään.Värit tosin haalistuu aika nopsaan mutta tosi hyvälaatusen tuntusia ja ihania iholla.=)

Hennesin vaatteista tykkään myös,siellä myös ihania!!=)

Yhteistyössä