V
vieras
Vieras
Olen ollut aivan samassa tilanteessa ja ainoa neuvo tässä kohtaa on että älä vaan kerro miehellesi jos hän ei sitä tiedä. Sillä omasta kokemuksesta voin sanoa että ihminen on erehtyväinen ja ei ole maailman loppu vaikka sinulle on käynyt noin. Aiheutat käsittämättömän tuskan miehellesi kertomalla, oma olosi ei siitä helpotu. Minä olen pettänyt miestäni 3 kertaa ja aina humalassa mutta silti hyvin tietoisesti. Koskaan ei ole sen jälkeen kovin hyvältä tuntunut mutta en myöskään koskaan ole edes aikonut kertovani..toisaalta olen tiennyt että kiinni jääminen olisi ollut täysin mahdottomuus.Täällä palstalla hyvin usein dramatisoidaan pettämistä ja kuinka se on maailman loppu näin ei kuitenkaan ole. Parempi tietenkin erota jollei saa suhteessa jotakin mitä pitää sitten hakea muualta mutta nämäkään asiat ei ole niin mustavalkoisia. Meidän suhteessa omat syrjähyppyni ei ole heilauttanu liittoa suuntaan jos toiseen. Minä en kadu omia tekojani, elämä on aivan liian pitkä ja ainutlaatuinen murehtimiseen.Voimia sinulle ja muista et ole yhtään sen huonompi ihminen kuin kukaan meistä.