sinulle PETIN MIESTÄNI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ite miekin oon kerran pettäny miestäni ja kerroin siitä hänelle , hän antoi anteeksi ja yhes ollaan...ongelmana oli vaan et se jonka kans petin ei meinannu jättää rauhaan mua :(

Joku väitti, et kertomatta jättäminen on mahdollista kun on valinnan vara. Niin siis minkälainen "valinnan vara" sillä petetyllä on?? Käsi sydämmellä - kuinka moni nainen haluaisi olla tietämättä tullessaan petetyksi? Vain ja ainoastaan, jos liitossa roikutaan lasten tms. elintärkeän syyn takia!

Parisuhteessa osapuolia on kaksi, ja se tulisi tiedostaa kaikkina aikoina. Kullakin meistä on oma arvomaailmansa, joka määrittelee pitkälti sen, mitä me teemme ja mitä taas emme tee. Uskon, että jokainen pariskunta on käynyt keskusteluja pettämisestä ja mitä siitä seuraisi. Minä itse olen varsin selkeästi ilmoittanut oman kantani, ja se on, että minä en petä ja minua ei petetä. Itse olen yltiö-rehellinen, ja toivon sitä myös muilta. Minulla ei ole oikeutta epäillä, vaan lupa luottaa. Jos toinen puhuu minulle paskaa, se ei ole minun häpeäni.
En ikinä haluaisi elää valheellisessa parisuhteessa. Jos mies nyt menisi ja pettäisi, uskon ja toivon, että hän asiasta avautuisi ja antaisi minun tehdä oman ajatustyöni asian tiimoilta sen sijaan, että salailemalla eväisi minulta sen oikeuden.
Toivon, että ihmiset saavat mitä ansaitsevat. Toivon, että miehesikin pettää sinua ja jättää sinut pimentoon.

Jos olet pettänyt puolisoa etkä kerro hänelle, olet petturi elämäsi JOKA IKINEN HETKI. Joka ikinen vuosi, kuukausi, päivä, tunti, minuutti, sekunti. Et vain sillä hetkellä kun olet salaa sängyssä liiton ulkopuolisen kanssa. Ainoa joka sinut nostaa jalustalle tekosi salaamisesta on sinä itse, ja ehkä muut yhtä epärehelliset ja tunteettomat. Jos sinä kuvittelet että sinulla on oikeus pettää, kyllä puolisollasi on oikeus muodostaa teostasi mielipide. Jos kuvittelet jotenkin suojelevasti puolisoasi ja liittoasi olemalla kertomatta... tajuat varmasti alitajuisesti silloin itsekin tehneesi väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaemo:
No kuule se on aivan yksilöllistä, mulla olo helpottui taas niin että pystyin jälleen elämään.Jos en olisi kertonut olisin tosiaan varmasti jossain hullujen huoneella masentuneena.Oli yhtä helvettiä se aika mulle minkä ajan salailin tekoani.

Eli sä täysin itsekkäästi, siirsit oman pahan olosi kumppaniisi, koska et tunnontuskiesi kanssa pystynyt elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Eli sä täysin itsekkäästi, siirsit oman pahan olosi kumppaniisi, koska et tunnontuskiesi kanssa pystynyt elämään.

Uskomattoman nurinkurinen näkemys. Pikemminkin siinä antaa kumppanille vapauden hyväksyä tai hylätä, tuomita tai olla tuomitsematta.

Yhteistyössä