Sinun kanssasi kulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Female
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...ja sitten se ""kulta"" arvatenkin lähti kotiin vaimon viereen nukkumaan.

Ihan valehtelematta ensimmäisenä tästä jutust atulee mieleen, että tässä ""toinen nainen"" kirjoittelee kuinka jonkun reppanan mies tulee hänen luokseen etsimään onnea ja kunnon seksiä. Saisi äijä jättää vaimonsa kokonaan jos kerta pitää vieraissa käydä.

Tämä siis ensireaktio.

Mutta en minäkään jäästä ole tehty. kyllä näen tässäkin romantiikkaa. Minkäs sille nainen voi jos rakastaa toista niin paljon että on valmis tyytymään onnen muruihin. minkäs se nainen sille voi että mies on kusipää ja pompottaa kahta naista.

Mutta tämä yllättää minutkin: nyt pystyn kuvittelemaan itseni myös tämän miehen kenkiin. Elän avoliitossa, lapsetkin on, mies haluaa seksiä useammin kuin minä, minulla on masennuskausia joilloin kaikki miehen tekemiset ottaa päähän ja haluttaa erota. viikko sitten jo yritin sitä tehdäkin ja sitten se mies rupesi romanttiseksi ja sanoi kuinka ei voi elää ilman minua. nyt sitten kun tulee näitä masennuskausia muutaman viikon välein, mieleni melkein tekisi käydä vieraissa. ehkäpä jopa kokeilla naista. viikonloppuna tapasin ensimmäistä kertaa mustankin miehen ja olen aina pitänyt eksoottisista miehistä. ei hän kuitenkaan sytyttänyt minua niin paljon. en usko että olisin edes sinkkuna lähtenyt hänen mukaansa, kun tiesin hänen olevan pukki.
nähtäväksi jää alkaako minua tosissaan vieras viehättää...