Sipsipussista löytyi pilalle mennyt sipsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tatti"

Vieras
Kun ei nyt itsellä leikkaa, eli mitä pitäisi tehdä? Löytyi ruskea vääntynyt pilaatunut/palanut sipsi pussista.

Pitäiskö mennä kauppaan, ottaa yhteys valmistajaan, vai vaan heittää menemään se epämuodostunut sipsi?

Miksi sun pitäisi ottaa yhteyttä mihinkään? Tuskin ne sipsit pilalla on, puhumattakaan että koko erä olisi pilalla jos siellä on yksi viallinen mukana.
Vai etkö raaski heittää sitä pois? Myy se ebayssa.

No kaupalle tuo ei kyllä kuulu. Ota yhteys valmistajaan jos sulla on ylimäärästä aikaa ja haluat olla hankala. Siinä pussin kyljessä on ohje luultavasti jos on kyse Taffelista tai Estrellasta.

Joo, no noitahan nyt on melkein joka pussissa, mutta jos haluat tehdä asiasta reklamaation niin pussissa on varmasti jonkinlainen osoite/puh.nro tai jotain muuta millä voi ottaa yhteyden valmistajaan. Mä oon kans aika kova tekemään reklamaatioita pienistäkin asioista, niistä saa ihan kivasti aina hyvitystä :D

Voi kamalaa. Voithan reklamoida, jos haluat. Silloin sun kuuluu lähettää pussi sisältöineen valmistajalle. Tuskin tuollasta korvaavat, tai ehkä korkeintaan uudella sipsipussilla, jossa on samanlaisia sipsejä.

Joo, no noitahan nyt on melkein joka pussissa, mutta jos haluat tehdä asiasta reklamaation niin pussissa on varmasti jonkinlainen osoite/puh.nro tai jotain muuta millä voi ottaa yhteyden valmistajaan. Mä oon kans aika kova tekemään reklamaatioita pienistäkin asioista, niistä saa ihan kivasti aina hyvitystä :D

No ei nyt kukaan valmistaja ala asiakkaalle korvaamaan yhtä sipsiä jota hän ei halua syödä värivian takia. Hulluahan se olis, kun joka pussis sellaisia on, aina yks poikkeaa muista

Mulla on sama taipumus, mutta ehkä luovun tällä kertaa mahdollisuudesta valittaa. :I

Niin kauppaan ei kannata viedä. Saat enintään uuden sipsipussin, jossa luultavasti on yksi samanlainen sipsi (tämä kun on ihan normaalia). Niillä kaupan tädeillä nyt ei valitettavasti ole laasersilmiä.

joo mää neuvoisin että sää syöt sen.
sitten voitkin käydä kakalle, ja se tulee ulos.
ei haittaa sit enää paljon et on ruskee.

Lopuksi mene pesemään hampaat ja tee ne läksyt.

Niin kauppaan ei kannata viedä. Saat enintään uuden sipsipussin, jossa luultavasti on yksi samanlainen sipsi (tämä kun on ihan normaalia). Niillä kaupan tädeillä nyt ei valitettavasti ole laasersilmiä.

No mutta kyllähän se sitten kannattaa. Syöt tietysti sen edellisen sipsipussinkin kaikki muut sipsit, mutta jätät sen ruskean pohjallen ennenkuin viet kauppaan.

[QUOTE="höpöti";22194905]Minä yleensä nakkaan suuhun ne tummatkin. Maistuu paljon paremmalle![/QUOTE]

samoin:) ovatpahan vaan hieman rasvaisempia ja kypsempiä.

Ja on totta että reklamaatiot tallennetaan. Oisi hienoa olla palaverissa missä keskusteltaisiin naapurin nipottaja-rouvan kypsästä sipsistä :D

Oletko koskaan itse tehnyt ruokaa??? Jos esim. paistat pannulla perunoita, niin ovatko ne kaikki tasaruskeita? Jos joku pienempi peruna kärähtää, niin metekö täysin lukkoon, kun koko satsi on pilalla?

Voi aatella - meilläkin on monta kertaa löytynyt rikki menneitä sipsejä sieltä pussista. Ensi kerralla pitääkin muistaa valittaa, jos rikkinäinen sipsi sieltä vielä löytyy! :D :xmas:

Yhteistyössä