Sirkus Finlandian katsomoista ja paikoista kysymys?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äipä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äipä

Vieras
Ollaan menossa kaverin ja sen tytön kanssa sirkukseen. Kaks aikuista ja 2 vähän alle 3-vuotiasta.

Mietin tässä että mistä kohdilta katsomosta ne paikat kannattais ottaa? Aitiosta vai sitten vähän ylempää? Aion siis tilata liput valmiiksi netistä ettei tartte paikan päällä jonotella.

Viimesestä sirkuksessa käynnistä on itselläni varmaan 20 vuotta, joten en muista miten mistäkin paikalta näkee :D
 
Hyvin sieltä näkee kaikkialta. A-katsomosta tietysti parhaiten ja esiintyjät ns. esiintyvät sinne suuntaan, mutta myös D-katsomosta on aivan yhtä hyvä näkyvyys, paitsi että joutuu välillä katsomaan esim. klovnien selkiä näiden esiintyessä.

Aitioista tietysti parhaiten, koska niissä ei ole edes sitä vaaraa, että joku teltan tukipylväs tulisi näkymän eteen.
 
Suosittelen A-katsomoa ja aitiota, mutta ei ihan ekaa riviä! Eli jos aitiosta otat paikat niin toiselta riviltä. Ekalle riville lentää hevos-esityksessä puruja aika kivasti, vaikka onkin se suojaverkko siinä paikallaan. Toinen rivi on kuitenkin sen verran läheltä että pienetkin näkee hyvin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äipä;24142020:
Ollaan menossa kaverin ja sen tytön kanssa sirkukseen. Kaks aikuista ja 2 vähän alle 3-vuotiasta.

Mietin tässä että mistä kohdilta katsomosta ne paikat kannattais ottaa? Aitiosta vai sitten vähän ylempää? Aion siis tilata liput valmiiksi netistä ettei tartte paikan päällä jonotella.

Viimesestä sirkuksessa käynnistä on itselläni varmaan 20 vuotta, joten en muista miten mistäkin paikalta näkee :D

Aitioon, jos menette niin varautukaa, että SAATATTE joutua esiintyjiksi. A-katsomossa on eniten porukkaa yleensä. B- ja C- katsomoissa on porukkaa myös ihan kelpo verran joskaan ei niin paljon kuin A:ssa. D-katsomossa ja jos niitä on enemmän, niin siellä on vähän porukkaa. Kun itse olin niin oli aika orvon näköisiä henkilöt siellä halvimmissa katsomoissa, kun ei ollut paljoa porukkaa. Lisäksi aitiossa saattaa olla reunoilla siis siellä D katsomon edessä vähän porukkaa ja sielläkin saattaa näyttää aika orvolta, jos ei ole vierellä ketään. Varaa aitiosta A-katsomon edestä paikat.
 
Aitio, jos haluaa että lapsikin näkee... Me oltiin C-katsomossa tokassa rivissä ihan B:n vieressä joskus ja minusta siinä oli sama ongelma kuin A/B eli huonosti näki yksityiskohtia kun aitiot vievät näkyvyyden. D:tä ei kannata harkitakaan.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä