Sisälle nukutus, miten????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimetön

Vieras
Hei!
Meillä poika 1v 5kk, joka nukkkunut aiNa pväunet ulkona. Nyt vaunut tuntuvat jo ahtaalta ja olen miettinyt sisälle nukuttamista mutta miten, argh? On aina tottunut nukkumaan ulkona, pienenä nukkui toiset unet sisällä mutta silloin nukahti rinnalle. Nyt nukkuu vain jos lykin vaunuja. Unet olleet levottomia nukkuu tunnin, pitää lykkiä ja nukahtaa vielä tunniks. Illalla nukahtaa kyllä hyvin omaan sänkyynsä. Kysyn siis neuvoja.

Meidän neiti nukkui 1,3 vuotiaaksi aina vain ulkona. Nyt kun vaunut tuntuivat ahtaalle.siirryttiin nukkumaan sisälle. Jännitin kovasti miten menee. Heti ekasta päivästä asti kaikki sujunut kuitenkin ongelmitta. Samalla lailla viedään päiväuni-aikaan omaan sänkyyn kuin yöunillekin ja sinne nukahtaa itsekseen. Välillä nukkuu jopa 3 tuntiakin. Joten suotta murehdit, kyllä ne siihen tottuvat.

HEI,
minulla tuo sisälle nukutus on edelleenkin ongelma! Onneksi poika vielä mahtuu vaunuihin.... Poika on 1 v 9kk ja on aloittanut jo tarhan ja siellä nukkuu hienosti sisällä. Olen eronnut ja poika nukkuu isänsä luona hyvin päiväunet sisällä (isä on sängyssä vieressä niin kauan kuin poika nukahtaa.) Minäkin olen sitä kokeillut, mutta poika on todella vilkas ja tuntuu ettei rauhoitu mitenkään unille..Hermot menee!! Mutta uskon,että joskus minukin on pakko vain olla kärsivällinen ja odottaa kunnes nukahtaa! Vaunuihin nukutus on niin helppoa ollut meillä. Ja päiväunia kuitenkin vielä tarvitaan tämänikäisillä. Tulipas selostus, mutta siis ohjeita minulle ainakin on tullut seuraavanlaisesti: tuuleta hyvin huone. koita saada huone mahdollisimman pimeäksi, syötä hyvin ennen unia, rauhoita lapsi... jne. Ja näin sitten vain unille..! Tsemppiä teille!! :heart:

Meillä 1,7 v poika nukkuu vielä pihalla vaunuissa ja mietin samaa asiaa. Itse ajattelin ensin nukuttaa sisälle vaunuissa ja sitten kun se sujuu niin sit myöhemmin sänkyyn. Olen kuullut tämän vinkin tutulta perhepäivähoitajalta.

Yhteistyössä