Nytkö persut haluavat "kevyempiä keinoja", ne samat, joiden mielestä rajat voi sulkea tältä istumalta
Jos kevyet keinot auttavat, niin mikäs sen parempaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nytkö persut haluavat "kevyempiä keinoja", ne samat, joiden mielestä rajat voi sulkea tältä istumalta
Kyllä minä haluan rajat kiinni tältä istumalta ja ne turistit saavat puolestani jäätyä hengiltä Venäjän puolella, jos ovat niin tyhmiä, että lähtevät pakkaseen telttailemaan ilman telttaa.Nytkö persut haluavat "kevyempiä keinoja", ne samat, joiden mielestä rajat voi sulkea tältä istumalta![]()
Mulle oli veräjä aukiSellaisia te mamut olette.
Hyvä kun päästiin sinusta eroon.Mulle oli veräjä auki
Ei ollut Sannan haIIituksen esitys eduskunnalle, vaan persujen miehittämän hallintovaliokunnan.Onneksi tätä edellinen hallitus sääti mahdollisuuden sulkea rajat. Nykyisen pitää nyt vain panna laki täytäntöön.
Omakehu haisee pahalle.Ei ollut Sannan haIIituksen esitys eduskunnalle, vaan persujen miehittämän hallintovaliokunnan.
Toimivat.Puola hoiti vastaavan asian mallikkaasti vesitykeillä. Onko tietoa toimiiko meidän vesitykit pakkasella?
Ai hyvä lainsäädäntö harmittaa sua.Omakehu haisee pahalle.
Älä puhu mittään, oon mukava mies.Hyvä kun päästiin sinusta eroon.
Jos kevyet keinot auttavat, niin mikäs sen parempaa.
Ei ollut Sannan haIIituksen esitys eduskunnalle, vaan persujen miehittämän hallintovaliokunnan.
Persut isänmaan asialla.Marinin hallituksen esitys oli, että turvapaikkahakemukset voitaisiin keskittää vaikka yhdelle raja-asemalle. Persut vaativat hakemusten käsittelyn keskeytystä kokonaan, mikä ei ole mahdollista.
Etnistä profilointia. Hui kauheeta!Lisääkin on tulossa. Jukka Lukkari kertoo, että rajan ylittää päivittäin noin 3 000 henkilöä. Heiltä saatujen tietojen mukaan Venäjän puolella on näkynyt ryhmiä, joiden voi olettaa olevan turvapaikanhakijoita ja tulossa kohti raja-tarkastusasemaa."
Voisiko joku kertoa!?
Olen ollut venäjällä muutamaan otteeseen ja sieltä ei aivan varmasti pääse pois kulkematta kuulustelun ja vankilan kautta jos sinulla ei ole passia, saapumisleimaa passissa, viisumia ja viisumissa leimaa.
Miten siis venäjän rajavartiolaitos tai mikä lie onkaan päästävät nuo rajan yli ?? tämä on tahallista terrorismia ja pääsy maahan tulee kieltää. Jokainen hakija olisi voinut hakea turvapaikkaa venäjältä taikka edeltävistä maista. Suomen työntekijöiden ei kuulu maksaa tämmösiä
Etnistä profilointia. Hui kauheeta!
Mitä ne keinot ovat?
Ei vaan perussuomalaisten esitys oli mahdollisuus keskittää turvapaikkahakemukset niin, että niitä ei tarvitsisi ottaa joka paikassa vastaan. Vihreät tietenkin harasivat vastaan koska ihmisoikeudet, mutta yllättäen se ei sitten ollutkaan ihmisoikeussopimusten vastaista.Marinin hallituksen esitys oli, että turvapaikkahakemukset voitaisiin keskittää vaikka yhdelle raja-asemalle. Persut vaativat hakemusten käsittelyn keskeytystä kokonaan, mikä ei ole mahdollista.
En tiedä, mutta jos ei lähipäivinä mene, niin en sitten kyllä äänestä enää koskaan ketään. Yli 20 vuotta tullut persuja äänestettyä ja tämä on nyt ns. se viimeinen mahdollisuus lunastaa puheensa.Milloin raja menee kiinni?