Oon tähän asti antanu kaikki lapselta pieneksi menneet vaatteet ja harrastevälineet siskon lapselle ilmatteeksi. Nyt oomma syksyllä lähössä lapsen kanssa kalliimmalle matkalle, joten ajattelin viedä tavarat kirppikselle kesällä myyntiin, sais vähän rahaa siitäkin. Sisko on hyvin toimeentuleva ja hällä myös mies joka tienaa hyvin. Mie oon yh ja säästäminen on työlästä.
Eilen sitten soittelin ja kysyin alettaisko yhessä pitään sitä kirpparipöytää. Kysy mitä oon sit myymässä ja selitin että lapsen ja omia tarpeettomia. Vetas siitä herneet nenäänsä. Ei sanonut kyllä mulle mitään, mutta huomasin äänensävystä. Ei mennyt aikaakaan kun äitini soitti ettet sitten myy niitä suksia ainakaan jotka lapsi sai toissavuonna joululahjaksi äidiltäni. Ne on tarkotettu tälle siskon lapselle sitten kun käy meillä pieniksi.
Jokseenkin alko korpeamaan. :kieh:
Eilen sitten soittelin ja kysyin alettaisko yhessä pitään sitä kirpparipöytää. Kysy mitä oon sit myymässä ja selitin että lapsen ja omia tarpeettomia. Vetas siitä herneet nenäänsä. Ei sanonut kyllä mulle mitään, mutta huomasin äänensävystä. Ei mennyt aikaakaan kun äitini soitti ettet sitten myy niitä suksia ainakaan jotka lapsi sai toissavuonna joululahjaksi äidiltäni. Ne on tarkotettu tälle siskon lapselle sitten kun käy meillä pieniksi.
Jokseenkin alko korpeamaan. :kieh: