sisko on kyllä idiootti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
ja se oli viellä kauniisti sanottu :o

Olin menossa mun vanhemien kyydillä mun vanhimman siskon luo kylään huomenna, kun mies on koko päivän töissä ja on kiva saada nähdä sukulasia.
No hän soitti ja ilmoitti, että en ole tyttöni(1v 4kk) kanssa tervetullut, koska vanhempani lepertelee mun lapselle ja jää huomoimatta nämä hänen lapsensa 7v 10v ja 11 v.
Hänen lapsensa tykkää kauheesti mun lapsesta eli lapset eivät oleet nmäin sanoneet vaan tämä äiti siskoni... juuu
:whistle:

mitä ootte mieltä?

Kyllä kuulostaa ihanalta :/
Mun yksi sisko raivosi kun äitimme ei pitänyt hänen poikaansa luonaan KOKO kesää (siis koulun loma-aikaa).. Siskon poika oli meilläkin pari viikkoa ja tein kaiken niin väärin ettei sisko juuri enään soittele...

No onpas omituista käytöstä.
Tosin on se jotenkin ärsyttävää, jos vaan pienin on aina jotain, kuten joillekin mummoille. (Ikuinen vauvakuumeko?) Meidän kuopus on 2 vuotta vanhempi kuin pienin serkkunsa, eikä ole koskaan ollut mitään. Jo 2-vuotiaana toinen pistettiin pihalle, kun kaikkien piti ihastella vauvaa. Meidän kuopusta ei koskaan ihasteltu, kun oli lähes samanikäinen tämä nuorimman sisar.

mun mielipide on se , että aina noi pienemmät vie huomion, ollaan sitten missä vaan. Itse oli hänen isoimman lapsensi ikäinen kun hänelle vauvoja tuli.. olisko mun pitäny olla sillon mustin hänen lapsistaan?

Ja sitten meidän oli tarkotus viettää joulu heillä, miten kummassa mä pidän 1v ja 4kk erodda kaikkien luota, jotta hän ei ota muiden huomiota... pistää vihaks |O

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mun mielipide on se , että aina noi pienemmät vie huomion, ollaan sitten missä vaan. Itse oli hänen isoimman lapsensi ikäinen kun hänelle vauvoja tuli.. olisko mun pitäny olla sillon mustin hänen lapsistaan?

Ja sitten meidän oli tarkotus viettää joulu heillä, miten kummassa mä pidän 1v ja 4kk erodda kaikkien luota, jotta hän ei ota muiden huomiota... pistää vihaks |O

Miksi et itse kutsu sukua koolle? Tai huomenna kutsu noita sukulaisia?Isovanhempia ja siskoa?

Ei sekään ole kivaa, että aina tullaan vaan valmiiseen ja isovanhempien kuskaamana, eikä itse kutsuta tai kuskata.

soitin tästä sitten äidilleni ja sanoin, että en pääse tulemaan mukanne, koska me ei olla tervetulleita... äitini oli hyvin hämillään, mutta ei tiennyt kumman puolella nyt pitäisi olla |O

ilmeisesti oli soittanut siskolleni ja nyt hän yritti soittaa mulle... ja arvatkaa vastasinko. no en löin punasta korvaan..

p.s tiedän että käyttäydyin lapsellisesti...
pps. olen 21vee ja sisko 33vee

kutsuisin todellakin kaikki tänne meille jos vaan tänne mahtuisi!!!

meillä pieni 3h ja k ja siskollani iso omakotitalo. Samoin kun menisin siskolleni omana aikana jos vaan olisi auto käytössäni ja rahaa 40km matkaan... bensan hinta kun ei ole ihan alimmillaan :(

kutsuisin todellakin kaikki tänne meille jos vaan tänne mahtuisi!!!

meillä pieni 3h ja k ja siskollani iso omakotitalo. Samoin kun menisin siskolleni omana aikana jos vaan olisi auto käytössäni ja rahaa 40km matkaan... bensan hinta kun ei ole ihan alimmillaan :(

Just. Eli on varaa tehdä lapsia mutta ei varaa käydä omalla kustannuksella kylässä siskolla. Ja ymmärrän tuon ärsytyksen, jos samanlaista on koko ajan, että olet vielä kuin olisit vanhempiesi perheessä asuva lapsi. Etkä vastuullinen vanhempi.
Luulen, että voisit olla tervetullut, jos et lypsäisi koko ajan. Menet itse tai kustannat vuorollasi kyydit isovanhemmillesi, jos heiltä olet kyytiä vailla.

Juts. sun onkin hyva tulla tänne antamaan elämän ohjeitasi kun et asioista mitään tiedä. mun vanhemmilla on diisel auto, jolla maksaa huomattavsti vähemmän kulkea... lisäksi kyydissä kulkee skitsofreniaa sairastava toinen siskoni, joka ei pytyisi muiden aytoilla kulkemaan kun isäni.
Ja mikä kumma siinä lapsen hankkimisessa niin maksaa sun mielestä. Meillä vain miehen tulot ja hyvin on pärjätty. Bensaa ja utoilua on syytä saastaa ja mennä kimppakyydillä monestakin syystä...

Juts. sun onkin hyva tulla tänne antamaan elämän ohjeitasi kun et asioista mitään tiedä. mun vanhemmilla on diisel auto, jolla maksaa huomattavsti vähemmän kulkea... lisäksi kyydissä kulkee skitsofreniaa sairastava toinen siskoni, joka ei pytyisi muiden aytoilla kulkemaan kun isäni.
Ja mikä kumma siinä lapsen hankkimisessa niin maksaa sun mielestä. Meillä vain miehen tulot ja hyvin on pärjätty. Bensaa ja utoilua on syytä saastaa ja mennä kimppakyydillä monestakin syystä...

Maksatko sitten kyydistä, vai mitä tarkoitat kimppakyydillä? Kyllähän sitä hyvin pärjää jos elää loisena toisten kustannuksella.

maksan.. jos menen siskon kyydilla vanhemmilleni tai ne meidän ja sanoin vanhemien kanssa niin matkakuluista tapana maksaa toiselle..

kylläå on sulla meinan pokka atulla toista hakkumaan lapselliseksi vastuuntunnottomaksi vanhemmaksi ja kakaraksi... itse en toiselle sanoisi niin enen kun toisen tuntisin hyvin... todell ahyvin ja sittenkin yrittäisin sen kauniimmiin sanoa... onnea sulle vaan elämään B)

Onpas lapsellinen sisko, ei kyllä uskoisi ikäisekseen. Jos ja kun häntä harmittaa tuo toisen lapsien huomioiminen, on siitä turha kettuilla siskolle. Hänen kuuluisi ihan asiallisesti ja kiihkoilematta soittaa äidilleen ja keskustella asiasta. Tässähän on kyse sisarusten äidin käytöksestä,ei sisaren, että silleen osoite oli täysin väärä ja esitystapa lapsellinen.

onneksi ymmärrätte. .. ajattelinkin, että mitä mun tässä tilanteessa kuuluisi tehdä... ? mielestäni kun en ole tehnyt mitään värää.. synnyttänyt suloisen kakkia hurmaavan pikku olennon, josta usein ihmiset eivät saa silmiään irti.. :heart:

no on se aika lapsellista mutta täytyy myöntää että vähän samantapainen harmittaa muakin....
mua harmittaa se että kun olllaan yhtäaikaa mun veljellä jolla on 5vk nuorempi kuin mun oma poika niin mää en saa sitä syliin kuin puoliväkisin kiskottuna varsinkaan jos siellä on vielä kälyn äitikin kylässä...ja mää nään sitä poikaa harvemmin kuin ne kaksi mummoa!!!! tahtoo kans leperrellä veljen pojalle ; C

Yhteistyössä