Siskon koira haistelee koko ajan minun häpyosiani :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen 24
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen 24

Vieras
Mikä ihme sitä koiraa vaivaa, sillä heti kun se näkee minut, se työntää kuononsa jalkoväliini ja haistelee sukuosiani eikä suostuisi millään lopettamaan, vaikka minä potkin sitä ja sisko yrittää kiskoa koiraa irti minusta :-(

Sama juttu koira tulee aina työntämään nokkaa, vaikka oon pessyt PIMPUKAN ja persieen ja vaihtanut housut ennen kyläpaikkaan menoa kun tiiän mikä siellä sit odottaa... Tekis mieli lyödä sitä koiraa.

No aika varma merkki siitä että siskosi nuolettaa koirallaan itseään... Hyi helvetti... Ja joo, olen kuullut että koirat silloin haistelevat Aina alapäitä kun joku on niitä käyttänyt noin hyväksi.. Nimimerkillä: Meidän kylällä 3 sellaista henkilöä!

Tai, sitten sinulla on kuukautiset.

Ystäväni koira teki samaa ja se ärsytti. Papa-kokeessa ilmeni lievä muutos (en nyt muista mkä luokka oli mutta se lievin) jonka korjaannuttua haistelu loppui. Olisko sulla jotain ongelmia siellä pipukassa?

Eihän vain olisi joku tulehdus päällä. Tai hiivaa? Meillä koira osoittaa heti erityistä kiinnostusta, jos on tulehdus. tulehduksen ei tarvitse olla kuin pieni tulehtunut ihohaava, niin koira huomaa sen heti.

Kyllä se on koiran tapa. Ei se hygieniasta ole kiinni. uusi tuttavuus pitää haistelemalla hyväksyä. Työnnä pää sivuun. Ikävämpää on jos kuono olisi tökkimässä takapuolta.

No aika varma merkki siitä että siskosi nuolettaa koirallaan itseään... Hyi helvetti... Ja joo, olen kuullut että koirat silloin haistelevat Aina alapäitä kun joku on niitä käyttänyt noin hyväksi.. Nimimerkillä: Meidän kylällä 3 sellaista henkilöä!

Tai, sitten sinulla on kuukautiset.
Olen samaa mieltä että taitaa sisko antaa tehdä muutakin kuin nuuhkia.

Yhteistyössä