Siskoni on IDIOOTTI!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti*2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti*2

Vieras
Mua niin suututtaa koko lehmä.
Eilen sisko soitti ja selitti kun menkat on myöhässä ja toivottavasti nyt tulee se plussa. No illalla se oli päivittäny naamakirjaaan lähtevänsä juomaan. (???)

Tänään se oli jo aamusta miehensä kanssa pellit kiinni ja oli tehnyt joskus päivällä negatiivisen testin (onneksi!!). Äidille se harmitteli(vieläkin kännissä) kun ei vieläkään ollut plussaa, johon äitini vastasi jokseenkin näin: "Eikö se ole vaan hyvä asia, kun te vietätte tuollaista kunnon baarielämää".

Taustaa: Siskoni sai alkuvuodesta keskenmenon ja ultran mukaan se oli tapahtunut niihin aikoihin, kun siskolla oli naamakirjassa päivityksiä kaiken maailman viinien juonneista ja bileistä (joi ja oli baarissa juomassa).

Ei voinut edes ekassa raskaudessa olla juomatta niin entä jos tulee toiste raskaaksi?! Siskoni avomieskin on niin kamala juoppo! Kyllä on 2 samanlaista niin löytänyt toisensa.

Jos sisko tulee raskaaksi ja saa vauvan niin KUKA sitä vauvaa hoitaa että nää "vanhemmat" pääsee heti synnäriltä "bilettää, ku saatiin vauva"???

Mä toivon sydämmeni pohjasta että siskoni ja hänen avo eivät saa koskaan vauvaa!!!

Niin ja siskoni on jo 30v! Minä 22v ja kahden lapsen äiti ja olen tuhannesti järkevämpi kuin siskoni.

Mikä pakko sen on saada vauva, kun se on ihan täysi alkoholisti? Ostais koiran!

Mä olen niin vihainen....

En nyt ihan noin tarkoittanut tota "lausahdusta" :( Vaan että kun ei pysty edes itsestään huolehtimaan edes raskausaikana niin olisi avonsa kanssa vaan keskenään!

No tota.. jos menkat on myöhässä päivän, saattaisin minäkin baariin lähteä. JOS sitä sitten plussa tulisikin, raskaus on ollut niin alussa ettei sillä juomisella ole ollut mitään merkitystä. Keskenmenon kanssa sillä ei ole ollut mitään tekemistä. Relaa, nainen.

Hitto sä oot kamala ihminen!!! Mun mielestä siskosi käytös ei ole mitenkään kummallista lapsettoman 30kymppisen käytöstä. En jaksa uskoa että varhainen keskenmeno liittyy mitenkään viini-iltoihin tai baareissa käyntiin. Tuskin se pariskunta on täysiä juoppoja. Sä et oo semmosia nähnytkään. Taidat itse olla entinen teiniäiti ja pahimman luokan kuoluttamaton tiukkapipojuntti.

Hitto sä oot kamala ihminen!!! Mun mielestä siskosi käytös ei ole mitenkään kummallista lapsettoman 30kymppisen käytöstä. En jaksa uskoa että varhainen keskenmeno liittyy mitenkään viini-iltoihin tai baareissa käyntiin. Tuskin se pariskunta on täysiä juoppoja. Sä et oo semmosia nähnytkään. Taidat itse olla entinen teiniäiti ja pahimman luokan kuoluttamaton tiukkapipojuntti.

raskaus meni kesken rv16 ja se huomattiin sitten siitä parin viikon päästä. Ja sunko mielestä on normaalia juoda noilla raskausviikoilla??!!!

Tais kolahtaa juoppoon

En ole juoppo, en edes muista milloin ole viimeksi juonut. Tykkään kuitenkin eri juomista. Varsinkin viineistä viskistä ja konjakista :P Zinfandel tai shiraz rypäleeseen tehty punkku on taivaallista! Mutta baareissa ja viininmaistajaisissa käynti ei tee kenestäkään alkoholistia. Maistajaisissa viini purskutellaan suussa ja sylkäistään pois ja baarissakin voi olla selvinpäin.

Millä viikoilla siskosi sai tietää olevansa raskaana?

[QUOTE="vieras";24212454]Näinhän se on ja jotka tällasta käytöstä puolustaa, taitavat itse kallistella pulloa ahkeraan[/QUOTE]

Niin. Mua ahdistaa ajatuskin taas siitä jos sisko tulee raskaaksi... Viimeksi kun hän oli niin hän selitti ettei alkoholi voi vaikuttaa sikiöön, kun se on niin suojassa kohdussa. :O Ja hän todellakin joi useamman kerran viikossa!
Minä taas annoin nettilinkkejä aiheesta raskaus & alkoholi, mutta ei se mitään auttanut. :(

En ole juoppo, en edes muista milloin ole viimeksi juonut. Tykkään kuitenkin eri juomista. Varsinkin viineistä viskistä ja konjakista :P Zinfandel tai shiraz rypäleeseen tehty punkku on taivaallista! Mutta baareissa ja viininmaistajaisissa käynti ei tee kenestäkään alkoholistia. Maistajaisissa viini purskutellaan suussa ja sylkäistään pois ja baarissakin voi olla selvinpäin.

Hän sai tietää siitä jo rv4, että ei voi edes sen piikkiin laittaa ja hän todellakin juo paljon. Ikinä ei ole yhteen lasilliseen jäänyt, vaan viinit lasketaan siinä "perheessä" pulloina...

Luulisin että ap tietää siskonsa juomiset paremmin kun me