Sisustamiseen on tulossa värejä, hyvä juttu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu ja eikä se nyt kamalaa ole jos on jonkin verran valkoista, tai paljonkin. :)

Mut semmoinen isompi valkoisen buumi on jyrännyt viime vuosina aikalailla ja värejä ei ole arvostettu: mun trenditietoisemmat tutut on kilvan maalanneet kaikki huonekalut ja seinät sitämukaa valkoisiksi, ja mietin että jos se kokovalkoisen kodin ihanne menee muodista, niin on niillä naisilla kova urakka värjätä ne uudestaan tai raaputella ne maalit pois...:D

Eli ei kannata höyrähtää koko kämpän laajuudelta yhden trendin perässä, jos ei oo rahaa ku Kroisoksella muuttaa se sitten uusiksi taas muutaman vuoden päästä.
Mä en oo menny tuon valkoosen trendin mukana enkä mee. :D Kyllä pitää olla oman näkööstä kotona eikä juosta joka muodin peräs.

Meidän kirjahylly on muuten 70-luvun loppupuolelta, vähä vanhempi ku mä. Joidenki mielestä varmaan aiva kamala hylly. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Mä en oo menny tuon valkoosen trendin mukana enkä mee. :D Kyllä pitää olla oman näkööstä kotona eikä juosta joka muodin peräs.

Meidän kirjahylly on muuten 70-luvun loppupuolelta, vähä vanhempi ku mä. Joidenki mielestä varmaan aiva kamala hylly. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Ootas vaan muutama vuosi, niin Avotakkojen ja Deco-lehtien kannet pullistelee sun kirjahyllyn mallisista hyllyistä. :D

Ootas vaan muutama vuosi, niin Avotakkojen ja Deco-lehtien kannet pullistelee sun kirjahyllyn mallisista hyllyistä. :D
Se voi olla. :LOL: Tuosta kirjahyllystä on kuva ku mä seison siihen nojaten n. 1-vuotiaana. :) Nyt siinä samaases hyllys nukkuu joku mustavalkoonen karvakasa joka tunnetaan myös nimellä Miisu. :love:

Mutta siis mun mielestä meidän koti on kodikkaampi ja lämpöösempi ku vitivalkoonen koti. Toki makuasia. Meillä siis -53 valmistunu rintamamiestalo.

Tuolla se muumitapetti, on vain eri värinen meillä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/sandudd-moomin-5166-2-tapetti

Sinun kotisi on sinun kotisi. Muista aina se.
Sinä olet pohjalaisemäntä. Se on se joka on isäntääkin suurempi herra (tai siis rouva) talossa
Minulla on ilmajokinen verenperimä.
Me ny ollaan aina oikias ja muut on vääräs, entäs sitten?

Minä en tule sinun kotiisi neuvottelemaan makuasioista.
Mutta jos neuvotellaan remontin materiaaleista niin velvollisuuteni on kertoa sinulle jos olet tekemässä emämunauksen.
Paskan tekee sit joku muu kuin minä.
Mun luonnolla tehdään isompaa, pareampaa, komeampaa ja kestävämpää kuin krannissa.

Mulla ei ole yhtään ikävä 70- luvun neonvihreää tai oranssia.
Toisaalta sairaalansteriili valkoinen ei ole koskaan kiinnostanut.
Tässä kuva vanhan kototönöni ruokahuoneesta.
Huonekaluihin ei kannata kiinnittää huomiota koska ne ny vaan ovat paikoilla johon sattuvat mahtumaan.
Mutta värit lattiasta kattoon ovat Aksua. Ihan henkilökohtaisesti paikalleen laitettuna. Juu, kaikki mikä kuvassa näkyy.
158315.jpg

Tämä ja se Tolkien kerran kesässä - (y)

Yhteistyössä