Sitä saa mitä tilaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä tavallaan ihailin Halmetta joskus. Kuiteskin tausta ei ollut paras mahdollinen ja sitten vaan lähti jenkkeihin ja teki siellä uraa. Lisäksi teki ihmeellisen nyrkkeilyuran. Harva pystyis samaan.

Eduskuntahommakin toi aluksi väriä siihen juttuun. Mutta sitten rupes mopo karkaamaan aika pahastikkin. Toki varmaan kaiken maailman ongelmia oli ennenkin ollut.

Sanoisin silti, että just tämän takia vähän nää ylijyrkät tyypit epäilyttää. Sama se on noissa jenkkien uskovaisissa piireissä, johtohahmoillla taustalla vaikka mitä paskaa. Sitten sluibaavat kyllä itse pienillä rangaistuksilla, mutta vaativat muille kovia tuomioita.

Kyllä tämmäset persoonat varmaan ääniä kerää ja laukoo vaikka mitä, mutta ei ne kyllä oikeesti tonne eduskuntaan sovi.

Tony Halme, yksi perussuomalaisten nousun merkittävimpiä aloittajia:

"Tony Halme nousi eduskuntaan perussuomalaisten listoilta Helsingin vaalipiiristä. Hän sai 16 390 ääntä, mikä oli pitkäaikaisen pääministerin, SDP:n Paavo Lipposen jälkeen vaalipiirin suurin ja koko maan viidenneksi suurin henkilökohtainen äänisaalis. Halmeen kannatus oli suurinta niillä Helsingin äänestysalueilla, joilla asuivat pienituloisimmat kaupunkilaiset. Esimerkiksi Jakomäessä suorastaan jonotettiin tukemaan Halmetta. Samalla kerralla eduskuntaan pääsi uutena edustajana myös perussuomalaisten silloinen puheenjohtaja Timo Soini Uudenmaan vaalipiiristä"

Aikamoista.

(6) Tony Halme Päivärinnan vieraana - YouTube

Mä muistan, että moni tuttu äänesti Halmetta jossain vaaleissa.Tosin ei se eduskuntavaalit ollut kun kerran ei olla Helsinkiä... Oliko se ehdokkaana jossain toissakin vaaleissa (EU?).

Moni toisiaan aatteli, että asiat muuttuu kun saa tuon sinne. No eihän ne muuttunut, mitäpä yksi mies voisi aikaa saada...

Mutta mietin, että jos vastaavia oliskin tosiaan se 50 tai enempi... Olisko se hyvä vai huono asia?

Tony Halme oli todellinen poikkeustapaus. Ei ollut ns. tavallisesta puusta veistetty.

Näin hän sanoi:

”Mä läksin eduskuntaan ihan tosissani ollen siinä ehkä hieman lapsellisessa uskossa, että yksi ihminen voi muuttaa koko suomalaisen poliittisen kentän, kulttuurin ja rakenteen. Mä ajattelin, että kun mä sivallan sanan säilällä yhtä terävästi ja lujaa kuin aiemmin nyrkeillä kehässä, niin johan alkaa tapahtua.”

Hän oli niitä vanhoja perussuomalaisia. Ilman häntä ei olis varmaan raketoinut ko. puolue 2000-luvun alussa. Mutta kyllä mä silti oon ihan varma, että vastaava puolue Suomessa olisi ja hyvin suurella kannatuksella. Ihmiset ovat vaan niin perinjuurin kyllästyneitä siihen, ettei heitä kuunnella ja että eliitti luulee tietävänsä kaikki paremmin.

Harmi sinällään Halmeelle, koska nykyään Perussuomalaisissa on voimaa ja jotain voisi saada aikaankin. Oishan Halme mahtava oikeusministeri.

Mä muistan, että moni tuttu äänesti Halmetta jossain vaaleissa.Tosin ei se eduskuntavaalit ollut kun kerran ei olla Helsinkiä... Oliko se ehdokkaana jossain toissakin vaaleissa (EU?).

Moni toisiaan aatteli, että asiat muuttuu kun saa tuon sinne. No eihän ne muuttunut, mitäpä yksi mies voisi aikaa saada...

Mutta mietin, että jos vastaavia oliskin tosiaan se 50 tai enempi... Olisko se hyvä vai huono asia?
Siis viiskytä lisää, jotka ajattelee sivaltavansa "järkeä päähän tyhmille"viisailla sanansäilillä.. Ja kun vaan tarpeeksi sivaltaa, eli öyhöttää, niin ne alkaa uskoa?
Onhan meillä jo noi persut.

Yhteistyössä