M
...mitä tilaa
Vieras
Olen jo parin kuukauden ajan harmitellut sitä että kun poikani (nyt 4.5 kk) ei huoli pulloa ollenkaan. Maitoa minulla on riittänyt hyvin ja imettämistä olisin jatkanut muutoin vielä useita kuukausia (näin suunnittelin) , mutta olisi ollut kiva jos poikani ottaisi edes josku pullosta, jotta pääsisin joskus käymään jossain muuallakin kuin lähikaupassa. No nyt tilanne on se että poikani iänikuiset rintaraivarit ovat pahentuneet ja hän juo pullosta paljon mieluummin kuin rinnasta (kun olen silloin tällöin aina yrittänyt vähän pullosta tarjota). Taitaa jäädä meidän imetysura tähän.
Vannoin jo itselleni että laitan pullon kaappiin kokonaan nyt toistaiseksi, koska haluan imettää. Mutta ei tuo vannominen tainnut auttaa, kun poika ei halua syödä tissiä, on nyt niinhelppo hakea pullo ja antaa siitä, kun hän sen nyt huolii.
Sitä siis sain mitä tilasin, poikani osaa nyt juoda pullosta. En vain ottanut huomioon sitä että vielä tässäkin iässä saattaa syrjäyttää tissin kokonaan!
Sitä siis sain mitä tilasin, poikani osaa nyt juoda pullosta. En vain ottanut huomioon sitä että vielä tässäkin iässä saattaa syrjäyttää tissin kokonaan!