Sitominen, S/M yms. Miten alkuun?

  • Viestiketjun aloittaja Silkscarf76
  • Ensimmäinen viesti
Silkscarf76
Hei,

Olen reilusti aikuinen (40v) ;-) kahden lapsen äiti ja nyt melko tuoreessa, läheisessä, kiihkeässä, lämpimässä, luottamuksellisessa, kokeilunhaluisessa ehdottoman "yksiavioisessa" uudessa parisuhteessa.

Kumppanini kanssa olemme huomanneet että meitä molempia kiinnostavat sitominen ja S/M suuntaan vivahtavat jutut. Enemmän niinpäin että mies haluaa dominoida ja minä alistua. Sitä, missä rajat menevät emme ainakaan etukäteen osanneet määritellä.

Olisinkin kaivannut asiallisia ja fiksuja vinkkejä siihen, mistä olisi kiva ja luonteva aloittaa näihin juttuihin tutustuminen? Siis minkä tyyppisiä juttuja kokeilla, mitä välineitä hankkia ja testata ensin? Mitä ei kannata ehkä tehdä jne.

Kiitos jo etukäteen. Arvostan fiksuja ja asiallisia vastauksia. :)
 
vierailija vierailija
Hei,

Olen reilusti aikuinen (40v) ;-) kahden lapsen äiti ja nyt melko tuoreessa, läheisessä, kiihkeässä, lämpimässä, luottamuksellisessa, kokeilunhaluisessa ehdottoman "yksiavioisessa" uudessa parisuhteessa.

Kumppanini kanssa olemme huomanneet että meitä molempia kiinnostavat sitominen ja S/M suuntaan vivahtavat jutut. Enemmän niinpäin että mies haluaa dominoida ja minä alistua. Sitä, missä rajat menevät emme ainakaan etukäteen osanneet määritellä.

Olisinkin kaivannut asiallisia ja fiksuja vinkkejä siihen, mistä olisi kiva ja luonteva aloittaa näihin juttuihin tutustuminen? Siis minkä tyyppisiä juttuja kokeilla, mitä välineitä hankkia ja testata ensin? Mitä ei kannata ehkä tehdä jne.

Kiitos jo etukäteen. Arvostan fiksuja ja asiallisia vastauksia. :)

Ensiksi kannattaa ostaa hapsupiiska, raippa, (seksikaupassa hyvät valikoimat) jos sitominen kiinnostaa niin sopivat pehmustettuja sidontavälineitä löytyy seksikaupoista. Sitten sopia. turvasana jolloin toinen ei piiskaa kovaa.. ja kaikkein tärkein kaikki on oltava vapaaehtoista. ja piiskattavana oleva määrää sen kuinka kovaa piiskataan. Ja toki sitten tuolle välinepuolelle, on vyö, vitsat... mutta rohkeasti kokeilemaan. Eräs hyvä tapa on aloittaa piiskattava vatsalleen sängylle, pylly paljaana sitten piiskata hapsupiiskalla kevyesti aloittaen ja vähitellen voimakkuutta lisäten.(vähän kuin saunassa vihtoen) välillä hyväillä sukuelimiä. eräs kiihottavimmista tavoista.
 
Viimeksi muokattu:
Iloinen pervo
Hienoa, että sinulla on suhde jossa molemmat jakavat samankaltaisia ajatuksia myös seksistä.

Oma liittomme on jatkunut jo lähes 25 vuotta. Kolme lasta ja kaikki muut ylä-alamäet ovat koetelleet kuten asiaan kuuluu. Meidän liitossamme seksi on aina toiminut ja väittäisin sen auttaneen meidät yli monesta vaiheesta.

No, tämä meistä...Nyt siis kysymykseesi:)

Tässä jo mainittiinkin joitakin välineistä joita voisi hankkia. Ne ovat hyvä osa leikkiä, mutta eivät toki välttämättömiä. Minä itsekin kyllä kiihotun kiinnittäessäni huolellisesti nahkaisia kahleita vaimoni nilkkoihin ja ranteisiin. Sillä on paljon vertauskuvallista ja visuaalista arvoa, se luo oikeaa tunnelmaa meille molemmille. Piiskaaminen pepulle, rinnoille, häpyhuulille ...se kaikki sopii oikein tehtynä tiettyihin tilanteisiin ja tunnelmiin. Minusta nämä " näkyvät" teot ja kaikki välineet ovat kuitenkin vain sivuseikkoja eivätkä sellaisenaan tuo mitään nautintoa. Tärkeintä ovat ne mielikuvat ja odotukset jotka on jo luotu tai joita lisätään tämän leikin aikana.

Hienointa on, että mahdollisuuksia on rajattomasti. Teidän täytyy tietenkin puhua odotuksistanne toisillenne ja käyttää mielikuvitustanne. Tässäkin tapauksessa seksi tapahtuu nimenomaan korvien välissä, jalkojen välissä tapahtuu vain mahdollinen yhdyntä;)

Voitte vaikka sopia tiettyjä päiviä jolloin olet miehesi käskettävissä, jopa työpäivän aikana. Tehkää yhteinen whatsap-tili "Master" jolla miehesi antaa sinulle tehtäviä päivän aikana.

Päivä alkaa, pukeudut töihin tavallistakin paremmin. Sinulla on lyhyt hame ja stay-up-sukat, kivat punaiset pikkarit, tai mikä vain sinut tuntemaan itsesi seksikkääksi. Miehesi on ollut valitsemassa näitä vaatteita koska niiden täytyy olla seksikkäät erityisesti hänen mielestään. Käsilaukkuusi miehesi on ehkä pakannut jotain mitä voit tarvita päivän aikana.

Saat päivän mittaan erilaisia viestejä ja sinun on oltava kokoajan valmiina toteuttamaan miehesi toiveita... odotat jännittyneenä.

Puhelin värähtää...avaat viestin, hengityksesi kiihtyy ja kätesi tärisevät jännityksestä... " Lähetä minulle kuva paljaasta pimpastasi, aikaa kaksi minuuttia" ...katsot ympärillesi, huomasiko joku työkavereistasi miten jännittynyt olet!? Se kuva, äkkiä! Missä ? WC? .. ryntäät vessaan...Ei! Se on varattu !! Kuva!! Miten? Tyhjään neukkariin, ovi kiinni, selkä ovellepäin , hametta ylös, pikkarit alas...nopea kuva pimpasta ... Tuleeko joku !? Housut jalkaan, kuva liikkeelle. Kätesi tärisevät, olet ihan jännittynyt, kiihottunutkin(?)...kyllä ! Olet ihan kostea!! Mutta ehditkö ajoissa? Aikaa kuluu ... vastaus tulee lopulta " hyvä tyttö, hyväksyn tehtävän", mutta " kuva oli aika huono ja epäselvä. Yksi virhepiste" . Nämä " virhepisteet" sitten hyvitetään vaikka uusilla tehtävillä tai jopa rangaistuksilla, ihan miten sovitte. Rangaistus voi olla mitä vain mikä kiihottaa miestäsi, vaikka piiskaniskuja häpyhuulille, piiskauksen teet itse, miehesi katselee ja päättää olivatko iskut riittävän kovia vai pitääkö ne uusia.

Päivän mittaan saat uusia viestejä ja tehtäviä, joudut kävelemään työpaikalla ilman pikkareita, laittamaan laukustasi löytyvän anaalitapin peppuusi, geishakuulat pimppaasi...tai mitä tahansa on teille sopivaa ja miehesi mielestä kiihottavaa....päivän jälkeen menet kotiin ja sovittuna aikanariisut itsesi täysin alasti ja menet makuuhuoneen lattialle painaen posken mattoon pyllistäen ovelle päin. Odotat tässä miehesi saapumista ja illan ohjelmaa...

Kuten sanoin, mahdollisuuksia on rajattomasti! Iloitkaa ja nauttikaa toisistanne

En ala luettelemaan tässä enempää, tästäkin tuli jo kovin pitkä tarina, pahoittelen.

Minulla on paljon ideoita aiheesta, pitäisi tietää hieman enemmän teidän kiinnostuksistanne, että voisin hieman rajata aihetta.. jos haluatte lisää ajatuksia, voit laittaa vaikka jotain ajatuksia minulle postiin : iloinenpervo ät gmail.com

Kehittelen mielelläni lisää, mutta en rasita täällä kaikkia turinoillani, eikä sinunkaan tarvitse kertoa täällä kaikkea.

Iloista kevään odotusta.
 

Yhteistyössä