"Sitran raportissa hahmotellaan aktiivista maahanmuuttopolitiikkaa. Tavoitteena on, että tulevaisuudessa Suomeen muuttaisi vuositt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska olen saanut sellaisen käsityksen että palstalaiset ovat erittäin suvaitsevaisia ja avarakatseisia ihmisiä. Siksi olen suuresti hämmästynyt ettei kukaan peesaile.

Nykyisen maahanmuuttopolitiikka johtaa siihen että lapsemme joutuvat elämään vähemmistönä Suomessa. Nähtävästi kukaan ei sitä sitten kuitenkaan halua, mutta kuitenkin kannatetaan rajojen auki pitämistä. Hiukkasen ristiriitaista.

Jos joku on suvaitsevainen ja avarakatseinen, se ei tarkoita että hän tulee ja peesaa typerää lausetta :whistle:

Kerrotko vielä mikä lauseessani oli "typerää?

Alkuperäinen kirjoittaja - :
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Sisällissota tästä vielä tulee mutta tulkoon!

Syöttiläät mutikset ulos maasta vaikka väkisin!

mun mamu-miehen palkastaan maksamilla veroilla maksetaan aika monen suomalaisen syöttilään sossunrahat :P

Yhden mamun veroilla ei pitkälle pötkitä.

On niitä työssäkäyviä paljon enemmän kuin yksi, mutta miksi aina yleistetään että mamut ei tee mitään? Monet tekee. Mun tuttavapiirissä on paljon afrikkalaisia jotka joko opiskelee tai käy töissä. Ovat töissä esim. postissa, siivoojina, bussikuskeina, ravintolan keittiössä, tehtaassa...

Toki on niitäkin jotka ei halua tehdä mitään, mutta ihmiset vois lopettaa noi yleistykset...
On se huvittavaa kun jotkut älypäät kommentoi pankkiautomaatilla mun miehelle että "somali nostaa sossunrahoja" vaikka ei ole somali ja ihan omaa palkkaansa nostaa.

Tekeehän mamut vaikka mitä :)

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135233947201.jpeg

Niin? Tekeehän ne rikoksia. Mutta monet on myös kunnollisia. Kaikki afrikkalaiset ei ole samanlaisia kuten monet suomalaiset kuvittelee, siinä on jo iso ero onko kristitty vai muslimi. Esim. lähes kaikki afrikkalaisetkin halveksuvat somaleja, ja ei mullakaan ole niistä kovin hyvää kuvaa.

Ai somalit joutuvat järkyttävän rasismin uhreiksi Arfikassakin??? :o

No ei niistä ainakaan Keniassa pidetty yhtään sen enempää, kun täälläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja - :
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Sisällissota tästä vielä tulee mutta tulkoon!

Syöttiläät mutikset ulos maasta vaikka väkisin!

mun mamu-miehen palkastaan maksamilla veroilla maksetaan aika monen suomalaisen syöttilään sossunrahat :P

Yhden mamun veroilla ei pitkälle pötkitä.

On niitä työssäkäyviä paljon enemmän kuin yksi, mutta miksi aina yleistetään että mamut ei tee mitään? Monet tekee. Mun tuttavapiirissä on paljon afrikkalaisia jotka joko opiskelee tai käy töissä. Ovat töissä esim. postissa, siivoojina, bussikuskeina, ravintolan keittiössä, tehtaassa...

Toki on niitäkin jotka ei halua tehdä mitään, mutta ihmiset vois lopettaa noi yleistykset...
On se huvittavaa kun jotkut älypäät kommentoi pankkiautomaatilla mun miehelle että "somali nostaa sossunrahoja" vaikka ei ole somali ja ihan omaa palkkaansa nostaa.

Tekeehän mamut vaikka mitä :)

Niin? Tekeehän ne rikoksia. Mutta monet on myös kunnollisia. Kaikki afrikkalaiset ei ole samanlaisia kuten monet suomalaiset kuvittelee, siinä on jo iso ero onko kristitty vai muslimi. Esim. lähes kaikki afrikkalaisetkin halveksuvat somaleja, ja ei mullakaan ole niistä kovin hyvää kuvaa.

Ai somalit joutuvat järkyttävän rasismin uhreiksi Arfikassakin??? :o

No ei niistä ainakaan Keniassa pidetty yhtään sen enempää, kun täälläkään.
Somalit, tuo väärinymmärretty kansa. :(

Ei todellakaan yhtäkään mamua enää Suomeen.Rajat kiinni ja entisetkin pois maasta,kotiin rakentamaan omaa maatansa.Anna Kontula voi muuttaa Afrikkaan tai Irakiin ihailemiensa ihmisten seuraan,kun kerta niiden seuraa haluaa.Ja RAjat KII!

Puolisen vuotta sitten MTV3:n aamussa olivat keskustelemassa uuden "hyönteisruokaravintolan!" perustaja ja Sitran edustaja kertomassa Sitan tukemasta ja heidän yhteisestä tuotoksesta.
Olin lentää perseelleni kun kuuntelin heitä: Ravintolani deana on, että torakat ja muut öttiäiset elävät lasikopeissa, ja sieltä otetaan noita eläviä öttiäisiä kiinni ja niistä valmistetaan asiakkaan silmien edessä syötävää: uuden ajan elävänä tapettua proteiinipitoista ravintola-ruokaa "al dente".
Kun sitten tajusin, että juttu ei ole mistään "Kummelista " vaan ihan totta,niin totesin porukoille kotona kovaan ääneen, että toivottavasti tämä pätkä näytetään jatkuvana uusintana joka ikinen aamu niin pitkään kunnes koko Sitra on palasteltu kansan ruuaksi.

Yhteistyössä