soda stream-juttuja.....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
ku oon tehny tolla streamilla himas melkein vallan kaikki litkut, ja mummulle pitää kantaa kaupasta aina jotain sokerittomia juomia.. voiskohan noi soda streamit laittaa 1.5l juomapulloon sen jälkeen kun ne on ensin tehny tolla omalla pullollansa, ja veisin niitä sille? oisko siin ideaa? :p
 
Varmaan voi, mutta mitä se hiilihappo tykkää edestakas lotraamisesta? Ku vielä noin isoon pulloon laittaisit niin muutenki se hiilihappo laimistuu aika äkkiä. Sun pitää kokeilla.

Ite tykkään tosta sodastremista tosi paljon. Hyvä laite kerranki :)
 
Varmaan voi, mutta mitä se hiilihappo tykkää edestakas lotraamisesta? Ku vielä noin isoon pulloon laittaisit niin muutenki se hiilihappo laimistuu aika äkkiä. Sun pitää kokeilla.

Ite tykkään tosta sodastremista tosi paljon. Hyvä laite kerranki :)

sitä mä meinaanki et laimistuukohan ne kuinka jos vaihtaa pullosta toiseen.. tai jos ostan pari isompaa pulloo vaan ton omaa ja kuskaan niit vaan..
 
[QUOTE="vieras";24112015]mutta jos sä jokatapauksessa roudaat sille sinne kaikkee niin teet sit paikan päällä sille sodastreamilla juomat?? mutta voithan sä kultapieni puljata pullojes kans miten haluat ;)[/QUOTE]

eipä se iso ongelma oo täyttää yhtä pulloo ennenku sinne lähtee, eipähän tartte raahata juomia sit kaliilla hinnalla kaupasta.
 
[QUOTE="vieras";24112043]Mä ostaisin niitä vaihtopulloja muutaman tais kympin pintaan maksaa 2 pulloa, tekisin sitten aina toiseen juomat ja seuraavalla kerralla uus pullo ja vanha kotiin päin[/QUOTE]

näin mäki taidan tehä :)
 
Ei ne halppis versiot siitä Soda Streamista kovin kalliita ole, niin ostaa sellaisen mummolle. Vaikka se itse ei sitä käyttäisi, niin säästää sen kantamisen vaivan omasta kodista kun tekee ne juomat siellä.
 
Jos lähistössä on Lidl, hae sieltä mummolle kuorma limsapulloja - tuttu laski joskus, että ne tulee halvemmaksi kuin soda streamin litkuilla maustetut juomat. Voithan sä myös itse kokeilla kotonasi, lähteekö hapot, jos kaadat vaikka nyt puoli litraa valmista juomaa tyhjään limupulloon ja testaat huomenna, onko vielä hyvää.

Helpoimmalla toki pääsee jos ostaa vaan jokusen ylimääräisen soda stream -pullon :)
 
Ööö, jos et vielä ole hakenu mummos kotikunnalta omaishoidon tukea niin kannattaa hakea jos ja kun kerta mummus on niin heikkona.

juu asia on vireillä kyllä. en vaan oo saanu sitä sos puolen ihmistä nyt kiinni. mut hoidossa on.mä joudun joka kerta mummun kans meneen lääkärikäynnitki taksilla ku ei sitä yksin sinne voi päästää enää ja niitä käyntejäki on kuukausittain, huhti tai toukokuussa oli 5 + toimenpide. matka kuitenki sellaset 60-70km yht.
 
Ööö, jos et vielä ole hakenu mummos kotikunnalta omaishoidon tukea niin kannattaa hakea jos ja kun kerta mummus on niin heikkona.

-hae posti
-tyhjennä wc-tuoli makkarista
-kato onks lääkkeet otettu
-mitä kaupasta
-tee ruoka ellei o eilistä

-vs-mittaus
-päivälääkkeet (hhhmmm..iltalääke (tän pvän lattialla) päivälääkkeet maassa mut seuraavan päivän aamulääkkeet kadonnu. HÖH!
-kahvittelu
-kuunnella 7 kertaa sama asia ku joku sinitakkinen oli menny tiellä eikä muori tiä mist talosta se on
-kauppalista tarkistus "ei sitä pitäny" noin niinku ollaan vasta 16-17
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä