ku oon tehny tolla streamilla himas melkein vallan kaikki litkut, ja mummulle pitää kantaa kaupasta aina jotain sokerittomia juomia.. voiskohan noi soda streamit laittaa 1.5l juomapulloon sen jälkeen kun ne on ensin tehny tolla omalla pullollansa, ja veisin niitä sille? oisko siin ideaa? 