M
mitä tehdä?
Vieras
Kun mies on sohvaperuna, niin mitä tehdä vai tehdäkö mitään...? Miestä kiinnostaa vain sisällä istuminen, lukeminen, tietokoneet ja satunnaisesti baarissa istuminen illalla (ei yökerhossa). Yhdessä olisi mukava tehdä muutakin kuin istua sisällä ja syödä. Tämä alkaa sitä paitsi näkyä molempien kunnossa. Itse en ole suhteen aikana lihonut, mutta kunto on heikentynyt. Mies sen sijaan on lihonut n. 15-20 kg ja lihakseksi tuosta painosta ei ole muuttunut taatusti yhtään. Miestä ei kiinnosta kuntosalit, eikä edes ulkoilu. Olen ehdottanut reippailua vaikkapa metsään tai ulkoilualueille, mutta ei kuulemma innosta. Puoliväkisin olen saanut pari kertaa houkuteltua mukaani, jolloin mies usein on rutissut huuli pitkällä. Itseäni tässä rassaa paitsi plösööntyminen pitkästi alle kolmikymppisenä mutta myös se, että olisi mukava tehdä muutakin yhdessä kuin nysvöttää illat sisällä. Mitä pitäisi tehdä vai antaako olla rauhassa ja lähteä itse yksinään iltaisin ulkoilemaan? Sekin hankaluus tässä on, että asumme erikseen ja vuorotellen ollaan kummankin luona. Tuntuisi vähän hassulta lähteä vaikka miehen luokse illaksi ja kääntyä ovella, että lähdenkin tästä samantien yksinään ulkoilemaan.