sohvaperuna mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppuunpalanut vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppuunpalanut vaimo

Vieras
en tiedä, olenko ainoa, mutta voimani eivät enää riitä. meillä on kohta vuoden vanha vauva, aivan ihana vesseli. minä olen hoitanut pojan koko ajan, mies auttoi ekan kuukauden aikana. mies on ollut koko tämän ajan kotona, pelannut päivät pitkät xboxilla ja valittanut. kuluneen vuoden aikana hän on maksimissaan 10kertaa tiskannut, pyykkiä ei ole koko yhteisen taipaleemme aikana kertaakaan pessyt. suostuu imeroimaan kerran pari vuodessa. töitä hän ei haluakaan etsiä kun kotona voi löhöillä päivät pitkät kun vaimo palvelee. elämme koko perhe miun minimiäitiysvuokralla. asiaa ei ainakaan lohduta se, että miehellä on paljon ulosotossa, tälläkin hetkellä lähemmäksi tuhatta euroa. saattaa olla kuukauksia kun mies laittaa pelitilille pari sataa euroa, siinäpähän eletään koko perhe kaurapuurolla. ja valittaa, että minä tuhlaan perheemme rahat. en jaksa enää. mies tekee mitä haluaa ja minun pitäisi hoitaa koti. omia harrastuksia minulla ei saa olla, pääasia että mies pääsee pelaa tennistä, jalista ja tapaa kavereitaan. olen yrittänyt miehelle sanoa, ettää pakkaisi kimpsut ja kampsut mutta ei suostu lähtemään. ja sanoo hakevansa pojallemme yksinhuoltajuutta. minä olen kuulemma hullu ja huono äiti. eilen sanoi että olen pilannut hänen elämänsä ja tänään sanoo toivovansa kuolemaani. kaiken lisäksi olen raskaana. miten mies voi olla noin lapsellinen/laiska. no, samasta puusta kun on veistetty ku äitinsä ni ei plajoa voi älykkyyttä siunautua..

Mikset sinä sitten lähde jos ei mies suostu? Alat vaan hakea vuokra-asuntoa ja kerrot että tarvetta olisi pikaisesti. Sitten kun löytyy niin muutat vaan lapsen kanssa ja jätät miehen sohvalle löhöämään. Kyllä tuo tilanne sen verran ikävältä kuulosti että suosittelen jättämään tuollaisen "miehen", ainakin joksikin aikaa. Voihan olla että asumuseron aikana järkiintyy, tai jos ei niin et sinä tuollaisessa miehessä mitään menetä. On niitä kunnollisiakin. Tsemppiä ja jaksamista!

alussa elämä miehen kanssa tuntu ihanalta, mies oli oikea unelma. vuodet vaan muutti miestä ja yhtesielämä on yhtä tuskaa.. mies menee nukkuu kun haluaa ja herää kun haluaa, onhan hällä vaimo, joka hoitaa pienokaisen. mitään ei enää yhdessä tehdä. kun jotakin ehdotan, mies sanoo ettei kiinnosta. minun pitäisi aina suostua hänen ehdotuksiinsa. nyttenkin pyysin, että siivoaisi kissojen tarpeet muttei kuulemma innosta. no, onneksi on vaimo, joka jäljet siivoaa.. ei sitä kaikille täyshoitolaa löydy.. elämä ei ole tasa-arvoista

Siis tottakai mies vaan löhöää, jos aina teet kaiken sen eteen. Miksi mies mitään tekisi kun sinä olet olemassa? Jätäpä miehesi jälkien siivoilu ja hänen passaaminen, osaahan aikuinen mies itsestään huolta pitää. Keskity vain itseesi ja lapsen tarpeisiin.

eikä minulla ole paikka jossa se aika yuöpyä. tässä lähellä olisi miehen kotipiha, jonne hän voisi lähteä. minun on vaikeampi löytää kattoa pään päälle. ja mies uhkaa viedä lapsen minulta. mies ei suostu edes kakkavaippaa vaihtamaan kun hienot sormet menee pilalle. eikä mitään kotitöitä. ja jos pyydän apua ni jo on riita pystyssä. olen kuulemma pelkkä nalkuttava vaimo. eilen kaivoi esiin jonku mustasukkaisuus kirjoituksen ja sano että se on suoraan minusta. tuhoan miehen elämän ja teen siitä helvettiä..

ehkä ei auta kun hypätä junaan vesselin kanssa ja jättää mies tänne. aloittaa elämä pikkuisen kanssa jossain muualla. toisti voimat riittää kahden pienen kanssa. no, joka tapauksessahan lapset jäisi vastuuleni. ja eilen mies sanoii että miksi mieskään töihin menisi kun en minäkään töitä tee. mies ei aarvosta kotitöitäni yhtään.. eikä työharjoittelua, jossa olin ennen lapsen syntymää. ne ei kuulemma ole hänen mielestään työntekoa..

Kuule, nyt vain etsimään uutta kämppää ja äkkiä! Kun noin pitkään olet jaksanut niin etköhän voi vielä hetken asua samassa asunnossa? Jätät vaan ukon vaatteet pesemättä ja ruuan teet vaan itsellesi ja lapsellesi, mitä sitä turhaan aikuista ihmistä passaamaan, varsinkaan jos ei yhtään osaa olla kiitollinen!! Ja hyvin paljon kuulostaa siltä, ettei se mies lasta/lapsia haluaisi itselleen edes ottaa jos/kun eroatte. Ja sun pitäis olla vähintäänkin lapsen heitteille jättäjä, huumeiden käyttäjä tms. että lapset voitaisiin äidiltä pois ottaa, joten ei syytä huoleen!

Mulla oli entinen ukko samanlainen,hyvä että jaksoi synnytykseen mukaan kun lähdöt tuli yöllä.kirjaimellisesti makas sohvalla aamusta iltaan paitsi sillon kun joutu pakosti kurssille.
No katselin sitä touhua kolme vuotta ja sitten ukko pihalle,olimme yhdessä 9v joista ton kolme oli saamaton nahjus.Silloin herra nousi istumaan sohvalle kysyvä ilme naamalla,ja minä vaan tokaisin että katsos löysit sen paikan joka on luotu istumiseen.Yritti kiristää lapsien ottamisella itselleen mutta kun laki on sellainen että lapsi on siellä missä äitikin ellei äiti kykene hoitamaan lastaan hyvin.Tämän kerroin ja sanoin että sen aikaa saat siinä rötköttää kunnes löydät oman kämpän jonka minä sille hain,muuten makais vielläkin tossa sovalla.
Sen verran on sinkku elämä ukkoo kasvattanut 7v aikana että osaa pitää kotinsa siistinä ja hoitaa lapset joka toinen viikonloppu.
pistät pas.kan kiertoon ja aloitat kivan elämän lapsesi kanssa jossa ei tarvii ukkoa passata ja aikaa jää kaikkeen kivaan.
Vaikka se ukkos keksis mitä tahansa selityksiä ettet vois muka erota niin itteensä se siinä ajattelee,älä kuuntele voimia ja hyvää uutta elämää toivotan koko sydämmestä .

Miehesi kuulostaa aivan selvältä narsistilta... löhöää, on tosi itsekäs, kaikki syy on aina sinussa, tekee mitä itse huvittaa!! Tuollaista ihmistä ei varmasti jaksa kukaan!! En osaa muuta sanoa, kuin että yritä löytää itsellesi apua! Et voi jaksaa tuollaista yksin... Voimia sinulle paljon!!!