L
loppuunpalanut vaimo
Vieras
en tiedä, olenko ainoa, mutta voimani eivät enää riitä. meillä on kohta vuoden vanha vauva, aivan ihana vesseli. minä olen hoitanut pojan koko ajan, mies auttoi ekan kuukauden aikana. mies on ollut koko tämän ajan kotona, pelannut päivät pitkät xboxilla ja valittanut. kuluneen vuoden aikana hän on maksimissaan 10kertaa tiskannut, pyykkiä ei ole koko yhteisen taipaleemme aikana kertaakaan pessyt. suostuu imeroimaan kerran pari vuodessa. töitä hän ei haluakaan etsiä kun kotona voi löhöillä päivät pitkät kun vaimo palvelee. elämme koko perhe miun minimiäitiysvuokralla. asiaa ei ainakaan lohduta se, että miehellä on paljon ulosotossa, tälläkin hetkellä lähemmäksi tuhatta euroa. saattaa olla kuukauksia kun mies laittaa pelitilille pari sataa euroa, siinäpähän eletään koko perhe kaurapuurolla. ja valittaa, että minä tuhlaan perheemme rahat. en jaksa enää. mies tekee mitä haluaa ja minun pitäisi hoitaa koti. omia harrastuksia minulla ei saa olla, pääasia että mies pääsee pelaa tennistä, jalista ja tapaa kavereitaan. olen yrittänyt miehelle sanoa, ettää pakkaisi kimpsut ja kampsut mutta ei suostu lähtemään. ja sanoo hakevansa pojallemme yksinhuoltajuutta. minä olen kuulemma hullu ja huono äiti. eilen sanoi että olen pilannut hänen elämänsä ja tänään sanoo toivovansa kuolemaani. kaiken lisäksi olen raskaana. miten mies voi olla noin lapsellinen/laiska. no, samasta puusta kun on veistetty ku äitinsä ni ei plajoa voi älykkyyttä siunautua..