Söin ne 3 laattaa pillereitä ja tein sen testin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä taas..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä taas..

Vieras
Kirjoittelin maanantaina tuosta, kun söin 3 laattaa e-pillereitä putkeen. Menkkoja ei kuulunut sitte. No, tein testin eilen. Se oli plussaa! Hiukan aluksi järkytyin, mutta illalla tuntui jo että ok. Vaikka tuo edellinen on vasta 10kk.

Tänään aamusta heräsin kun alkoi vuoto. Sitä tuli ehkä yksi siteellinen.... joten menikö tämä nyt kesken...? Mulla olisi tuolla yksi testi vielä jäljellä... testaanko vielä.. näyttääkö se tulosta jos vertakin tulee... apuja!!??

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksi söit 3 laattaa pillereitä putkeen??

mun tuttavalle oli myös lekuri antanut ohjeeksi syödä 3 laattaa putkeen ja sit tauko. tasoittaa kuulemma hormonitoimintaa tms.

No ohhoh, tuleeko siitä sit ehkäsytehoakin??

Kyllä se vaikuttaa ehkäisytehoonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksi söit 3 laattaa pillereitä putkeen??

mun tuttavalle oli myös lekuri antanut ohjeeksi syödä 3 laattaa putkeen ja sit tauko. tasoittaa kuulemma hormonitoimintaa tms.

No ohhoh, tuleeko siitä sit ehkäsytehoakin??

no mihinkäs se ehkäisyteho heikentyis? sitä vaan syö kolme laattaa putkeen ilman vuotoja eli siirtää menkkoja..... kyllä se vuoto sieltä sitten tulee, kun pitää sen viikon tauon

Yleensä syön 2 laattaa aina. En vain jaksa menkkoja. Mutta nyt oli loman takia pakko syödä 3 laattaa putkeen. Menkat ei tulleet sitten siinä välillä kun pidin sen tauon. Kirjoittelin siitä maanantaina. No, tein testin. Vaikka ajattelin etten voi olla raskaana. Mutta testi siis oli plussaa. Nyt vuotanut aamulla.

Joten: voinko tehdä testin. Antaako se oikeaa tulosta jos vuodan kun teen sen testin???? Ihan sekaisin olen nyt... vai johtuiko se hormooneista.. että olin muka raskaana mutta oikeesti en ole ollut.. vai olenko vieläkin???

Siis ei se ehkäisyteho pysy samana, jos syö monta laattaa pillereitä putkeen, vaan yleensä vain paranee! Ei tietenkään missään nimessä heikkene, mutta vaikuttaa kuitenkin ehkäisytehoon vahvistamalla tehoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei kait auta kun odotella... taidan soittaa neuvolaan että mitä teen..

Näin varmasti kannattaa tehdä. = )

Verenvuoto alkuraskaudesta on vielä ihan normaalia ja neuvola voi laittaa lähetteen lääkärille, joka voi katsoa kuinka pitkällä raskaus on ja/tai onko se mennyt kesken.

Toivotan kovasti onnea raskauteen.

odota että vuoto loppuu. sun hornonitoiminta on kuitenkin sekaisin ja kun pillerit lopettaa ne kemialliset menkat yleensä tulee. voit siis silti olla raskaana. soita neuvolaan niin saat varmempia ohjeita. tee se testi vaikka viikonpäästä. ja ultrahan on kanssa yksi vaihtoehto,tosin sydämen syke näkyisikin vasta n.rv 6

Yhteistyössä