Söin salaattia ja tajusin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Salaattia voi syödä 3 isoa lautasellista ja silti vain noin 300 kcal. Siinä oli tonnikalaa ja katkarapua makua antamassa. Auta armias jos syöt esim. perunaa ja kastiketta niin määrä tulee täyteen jo yhdestä lautasellisesta. Sitäpaitsi salaatti on niin kevyttä ettei sa aikaan sellaista tokkuraista oloa.
 
Miten vaan.. Mulla ei kyllä lähde nälkä pelkällä salaatilla :) Kanasalaatilla kyllä, mutta sitä pitää syödä ihan järkyttävän paljon ja mielellään hyvän kastikkeen kera ;)
 
Mäkin söin kaksi lautasellista salaattia just..., mutta mun salaatissa oli metukkaa, kananmunaa ja fetajuustoa :whistle: , mutta toki kurkkua, tomaattia, salaattia ja omenaakin. Miten paljo kaloreita mahtaa olla mun salaatissa?
 
Todellakin lähtee salaatilla nälkä. Eikä tarvi olla edes iso annos. Meidän tavallisesti valmistama kanasalaatti ainakin täyttää massut. No, ehkä meillä on pienet mahalaukut.
 
No harvalla varmaan pelkkä se salaatinlehdet nälkää vie, mutta mun salaattiin kuuluu purkki tonnikalaa, sipuli, desi maissia, puol purkkia raejuustoa ja paprikaa, kurkkua. Vie taatusti nälän ja itseasiassa aiheuttaa jopa ähkyn.
 
Mun mielestä lämmin salaatti tuntuu paljon täyttävämmältä kuin kylmä. Kuuma kananfile tai texmex-maustettu, höyryävän kuuma jauheliha on kyllä superhyvää salaatissa
 
Niin no jos mä syön perunaa ja kastiketta 300 kalorilla, niin mä oon täynnä monta tuntia. Jos mä syön tonnikala/katkarapusalaattia 300 kalorilla, niin mulla on nälkä tunnin päästä :( Siksi mä syönkin aina puolet lautasta normiruokaa ja puolet salaattia :)
 

Yhteistyössä