olipas tuohtunu naishenkilö toisessa päässä.
oli pöyristyny kun soitin "jo" nyt kun 5 päivää menny yli.neuvolassa sanoivat että soita ajoissa,sehän käykin järkeen kun kättärille saa muutenkin vahdata kaikkia lääkäriaikoja tooodella ajoissa.tää rouva tokas mulle puhelimessa että soita vasta enskeskiviikkona (ensperjantaina pitäs päästä sinne kontrolliin) että ei viitsitä varata sitä aikaa näin aikasin kun on ihmisiä jotka ovat tulossa tänne synnyttämään..enkös mä sitten ole??
tasan näillä sanoilla..menin niin hölmöks että tokasin vaan että "niin on,kiitos hei."
ja sanoi sitten vielä että miten niin aikasin olen soittamassa että eihän niitä aikoja kannata vielä varata..
höh,enkö olekaan ainoa raskaana oleva tässä maassa |O

oli pöyristyny kun soitin "jo" nyt kun 5 päivää menny yli.neuvolassa sanoivat että soita ajoissa,sehän käykin järkeen kun kättärille saa muutenkin vahdata kaikkia lääkäriaikoja tooodella ajoissa.tää rouva tokas mulle puhelimessa että soita vasta enskeskiviikkona (ensperjantaina pitäs päästä sinne kontrolliin) että ei viitsitä varata sitä aikaa näin aikasin kun on ihmisiä jotka ovat tulossa tänne synnyttämään..enkös mä sitten ole??
tasan näillä sanoilla..menin niin hölmöks että tokasin vaan että "niin on,kiitos hei."
ja sanoi sitten vielä että miten niin aikasin olen soittamassa että eihän niitä aikoja kannata vielä varata..
höh,enkö olekaan ainoa raskaana oleva tässä maassa |O