jo 3 kerta kun joudun "sortuun" yöllä....... siis olen ollut viikolta 28 sokeridieetillä (1 arvo koholla) ja paastoarvoa seurataan ja pysyy ok.(raja loviisas 5.3 ja mulla on nyt aina 4.6-4.9)
Viime yönä taas en saanut unta kun niin kauhee nälkä ja menin ottaa ekstraa 2 ruisleipää ja lihaa väliin muutama siivu.sekin kyllä vähärasvaista (leikkelettä kinkku)mut "ylimääräsiä" ton neuvolan dieetin mukaa...... :/ Mun mahaan sattuu jos se pääsee ihan tyhjäksi........ollut vatsakatarri jne. Menis nyt äkkiä nää viikot.nyt viiikko 38 alkaa-onneksi sit vaan oma kroppa eikä vauvaan yhtä paljoa vaikuta syömiset :ashamed:
Syön näin:
Aamupala:2 tummaa leipää ja rasvaton viili
aamupäivällä hedelmä
Lounas: se lautasmalli
2 tummaa leipää
lasillinen rasvatonta piimää
välipala: 2 täysjyväleipää
hedelmä/vähä kiisseliä tms.
Päivällinen: se lautasmalli tms.
2 tummaa leipää
piimää lasi(rasvaton hyla)
iltapala: 2 tummaa leipää leipää
esim.2 luumua
leipien päällä on kevytlevitettä ja lisäksi juon päivän aikan pari kuppia kahvia ja sokerittomia limsoja(pepsimax tai ananslight)
vauvakin oli aika iso........ 3400
viikko 36 silloin
Mun paino on tippunut mut neuvola sanoi ettei hätää kun vauva kasvaa
Miten muut pärjää tollasella niukalla ruoalla :ashamed: varsinkin semmonen rankempi päivä kun on liikkeellä paljon ni yöt ihan kauheita nälkä vaan on
Viime yönä taas en saanut unta kun niin kauhee nälkä ja menin ottaa ekstraa 2 ruisleipää ja lihaa väliin muutama siivu.sekin kyllä vähärasvaista (leikkelettä kinkku)mut "ylimääräsiä" ton neuvolan dieetin mukaa...... :/ Mun mahaan sattuu jos se pääsee ihan tyhjäksi........ollut vatsakatarri jne. Menis nyt äkkiä nää viikot.nyt viiikko 38 alkaa-onneksi sit vaan oma kroppa eikä vauvaan yhtä paljoa vaikuta syömiset :ashamed:
Syön näin:
Aamupala:2 tummaa leipää ja rasvaton viili
aamupäivällä hedelmä
Lounas: se lautasmalli
2 tummaa leipää
lasillinen rasvatonta piimää
välipala: 2 täysjyväleipää
hedelmä/vähä kiisseliä tms.
Päivällinen: se lautasmalli tms.
2 tummaa leipää
piimää lasi(rasvaton hyla)
iltapala: 2 tummaa leipää leipää
esim.2 luumua
leipien päällä on kevytlevitettä ja lisäksi juon päivän aikan pari kuppia kahvia ja sokerittomia limsoja(pepsimax tai ananslight)
vauvakin oli aika iso........ 3400
Mun paino on tippunut mut neuvola sanoi ettei hätää kun vauva kasvaa
Miten muut pärjää tollasella niukalla ruoalla :ashamed: varsinkin semmonen rankempi päivä kun on liikkeellä paljon ni yöt ihan kauheita nälkä vaan on