G
Glukoosi
Vieras
Onkohan joku muu saanut raskaudenaikaisessa sokerirasituksessa todella alhaisia arvoja? Omat arvoni oli paasto 4.4 (raja-arvo 5,3), 1 h 4,5 (raja-arvo 10) ja 2 h 4,0 (raja-arvo 8,6). Ensin olin oikein tyytyväinen noihin, mutta neuvolan "täti" kommentoi jossain sivulauseessa kun puhelimitse näitä tiedustelin, jotenkin niin että ovat jo niin alhaiset että pitäisikö huolestua/selvittää tms. En oikein enää tarkkaan muista mitä sanoi.
Jäi tuo sivulause kaihertamaan, joten ajattelin kysyä, jos jollakulla olisi kokemusta /tietoa asiasta. Pitää tietysti jutella asiasta seuraavassa neuvolassa.
Jouduin rasitukseen korkean BMI:n vuoksi, mitään muita oireita ei ole ollut. Ekassa raskaudessa olin myös vastaavassa, mutta silloin nuo 1. ja 2. tunnin arvot olivat lähempänä raja-arvoja.
Jäi tuo sivulause kaihertamaan, joten ajattelin kysyä, jos jollakulla olisi kokemusta /tietoa asiasta. Pitää tietysti jutella asiasta seuraavassa neuvolassa.
Jouduin rasitukseen korkean BMI:n vuoksi, mitään muita oireita ei ole ollut. Ekassa raskaudessa olin myös vastaavassa, mutta silloin nuo 1. ja 2. tunnin arvot olivat lähempänä raja-arvoja.